ביום השביתה: הג’וב שההסתדרות ניסתה לתפור לאשתו של בר דוד

על פי חשיפה של עמית סגל בחדשות 12, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד פעל למנות את רעייתו הילה לדירקטורית בבנק יהב • חברה בבעלות ההסתדרות, ששולטת חלקית בבנק, קבעה דיון למינוי לתפקיד ביום ההכרזה על השביתה • יאיר לפיד: "אל תתנו למכונת הרעל להטעות אתכם"
חרדים 10
א' אלול התשפ"ד / 03.09.2024 21:28

בזמן שיו”ר ההסתדרות ארנון בר דוד ארגון שביתה כללית במשק, בהסתדרות קידמו מינוי לתפקיד בכיר של אישתו הילה.

לפי דיווח הערב (שלישי) של הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחדשות 12, החברה לענייני כלכלה ותרבות שנשלטת על ידי ההסתדרות ומחזיקה בבעלותה מחצית מבנק יהב, זימנה לדיון בכדי לפעול למינוי הילה קניסטר בר דוד לדריקטורית חיצונית של הבנק.

מי ששיגר את המכתב הוא יו”ר הדירקטוריון, אופיר אלקלעי, מקרובו של בר דוד – שאף הסיר מקבוצות וואטסאפ גורמים שמתחו ביקורת על השביתה.

לפי הדיווח בחדשות 12, דירקטורים שקיבלו את הבקשה, מחו בתוקף והלינו על כך שאפילו לא צורפו לבקשה קורות חיים של רעיית יו”ר ההסתדרות: “זה נראה לנו מאוד לא תקין שהיא מתמנה לתפקיד כשהיא רעייתו של יו”ר ההסתדרות”.

באופן מקרי או שלא מקרי, מועד הישיבה נקבע לשעה 18:00 ביום שני, אותו מועד בו על פי הודעת ההסתדרות תוכננה השביתה להסתיים.

 

מההסתדרות נמסר בתגובה לחדשות 12: “להילה בר דוד ניסיון עשיר בפעילות ציבורית ומקצועית עם 25 שנות עשייה. היא מועמדת ראויה לתפקיד, אם תבחר בתום הליך אישור בנק ישראל. עקב השביתה, הדיון שהיה אמור להתקיים, בוטל”.

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב בחשבון הטוויטר שלו על הדיווח: “אל תתנו למכונת הרעל להטעות אתכם, ארנון בר דוד יצא ענק. ערכי ואמיץ. גם השביתה הצליחה להבהיל את הממשלה. כל מה שהוא צריך עכשיו זה להושיב את עורכי הדין של ההסתדרות כדי לוודא שבפעם הבאה זה יעבור את בית המשפט”.

עמית סגל הגיב: “לפי לפיד, פרסום על ג׳וב בלתי חוקי של אשת יו”ר ההסתדרות בזמן שביתה הוא מכונת רעל”. הוא הוסיף עקיצה’: “עיתונאי לשעבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות