הגרמ”ה הירש: תעמדו חזק, תלחמו! עומדים מאחוריכם ומגבים!

במעמד של 'איחוד בני הישיבות' התייחס ראש הישיבה הגרמ"ה הירש לראשונה בפומבי להחלטה להתעלם מהצווים של צה"ל • "מה שאתם שומעים מרבותיכם שכעת צריך ללחום ולעמוד חזק, זו הוראה שמגיעה מתוך חשיבה מעמיקה שלנו" • "יש לנו אחריות שלמה על זה. אנו נגבה כל בחור ובחור"
יוסף גרינבוים
ל' אב התשפ"ד / 03.09.2024 15:49

אלפי בני ישיבות קיבלו השבוע בירושלים, בשירת ‘לאורו ניסע ונלך’, את ראש הישיבה הגרמ”ה הירש, שנכנס כשהוא מלווה בראש ישיבת חברון הגר”ד כהן – למעמד שארגן  ‘איחוד בני הישיבות’, ארגון הגג של בחורי הישיבות בארץ ישראל.

את המעמד פתח המנחה במילים נרגשות שהעידו מראש על שצפוי להתחולל: “נקבל את פני נשיא ’האיחוד’ ומנהיג עולם התורה רבינו הגדול ראש הישיבה מרן הגרמ”ה הירש ואת ראש ישיבת חברון מרן הגר”ד כהן שנכנסים כעת למעמד”.

קירותיו של מרכז הקונגרסים בבנייני האומה רעדו לקול שירת אלפי בני הישיבות, שהריעו לראש הישיבה הגרמ”ה הירש, שלא בזבז זמן  – ומיד פתח בדברים, כשבסיומם הבהיר: “אני רוצה להגיד לכם רבותי, שתדעו, כל דבר שאתם שומעים בשם ראשי הישיבה כיצד להתנהג, לעמוד חזק וללחום, זה אחרי מחשבה גדולה שלנו, יש לנו אחריות שלמה על זה. אנחנו נגבה כל בחור ובחור, אם קיימת איזו בעיה, שידע שיש לו גיבוי מאיתנו”.

את הדברים הנחרצים חתם ראש הישיבה בברכה: “הקב”ה יתן לנו שעל ידי זה שאנחנו נתרומם  – הקב”ה ירחם עלינו ונזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו אמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות