‘תמחק את השקר, אתה תשלם’: ינון מגל מאיים בתביעה על בן כספית

איש התקשורת ינון מגל מאיים לתבוע את עמיתו בן כספית, אחרי שזה טען כי מגל שוחח עם אב חטופה ואמר לה: "אם תהיה הפסקת מלחמה - לא תהיה ממשלה" • לפי הסרטון, הדברים נאמרו במפגש בין משפחות חטופים לבין מגל ובכירי ערוץ 14
אבי כץ
ל' אב התשפ"ד / 03.09.2024 00:19

מגיש ‘הפטריוטים’ ינון מגל איים הערב (שני) לתבועה דיבה את עמיתו בן כספית, לאחר שהאחרון לאחר שזה האחרון שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון, בו נטען כי מגל אמר למשפחות חטופים שנפגשו עמו כי לא תהיה עסקה “מאחר והממשלה תתפרק”.

כספית כתב: “ינון מגל מודה היום, בקולו, בשיחה עם אלי אלבג (המדהים) אצלנו ברדיו, שאמר ש’אם תהיה הפסקת מלחמה לא תהיה ממשלה’. הפסקת מלחמה תהיה רק בעיסקה, נכון? מה שהיה להוכיח. מזל שנטשתי את השידור, בטח הייתי רק מפריע, כרגיל”.

בתגובה כתב לו מגל: “מתוק, זה לא יעזור לך, אתה הדהדת ולא מחקת את השקר שאני כביכול אמרתי שאני מתנגד לעסקה כי זה יפרק את הממשלה ולכן אתה תשלם”.

העימות בין השניים החל עוד קודם, כשכתבת חדשות 12 מיכל פיעלן דיווחה כי מגל, יחד עם בכירים אחרים בערוץ 14, בהם יעקב ברדוגו, נפגשו עם הורי התצפיתניות שביקשו “לדבר על ליבם” שיפעלו למען תמיכת הממשלה בעסקה.

כספית שיתף את הדיווח ומגל כתב בתגובה: “היי בנצ’וק זה אמנם לא הפייק הראשון שאתה מהדהד, אבל הפעם אם לא תמחק את השקר הזה תוך 10 דקות אתבע אותך”.

עוד הוסיף: “בתרעלה 12 ובמיכל רעילן אטפל בנפרד. בידידות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות