“למישהו יש עוד כדור באקדח?” • התכתבויות בכירי המשק נחשפות

אחרי הודעת בית הדין לעבודה על סיום ההשבתה המתוכננת הביעו הבכירים אכזבה מהשביתה של ההסתדרות שנחלה תבוסה: "אם האירוע יסתיים בקול ענות חלושה, הלך עלינו. בתוך שבוע הוא מפטר את גלנט, אחר כך את היועמ"שית"
חרדים 10
ל' אב התשפ"ד / 02.09.2024 22:25

אחרי התבוסה של ההסתדרות בבית הדין לעבודה על השביתה – בכירי המגזר העסקי האשימו את יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, שלא סיפק את הסחורה שהבטיח להם, ושקלו את צעדיהם הבאים נגד הממשלה.

בהתכתבויות שפורסמו הערב (שני) ב’כאן חדשות’ –  ומתחילות לאחר שאשת יחסי הציבור טל אלכסנדרוביץ’ מפרסמת את ההודעה, לפיה השביתה צפויה להתקצר – מתבטאים ראשי המשק נגד הממשלה ונגד בר דוד:

עמוס מלכא: (השביתה) תסתיים? מה ההישג? ארנון אמר שיש לו כדור אחד באקדח. אם האירוע יסתיים בקול ענות חלושה, הלך עלינו. בתוך שבוע הוא מפטר את גלנט, אחר כך את היועמ”שית. למישהו יש עוד כדור באקדח?

הראל ויזל, יו”ר קבוצת פוקס: לדעתי מה שנכון זה לקיים אירוע רציני, עצום, קבלת שבת עם משפחות החטופים.

עמוס מלכא: הראל, איך זה יביא שינוי בהנהגה שחותרת באופן ברור למסלול הישרדות במקום למסלול ביטחון לאומי?

חי גאליס, מנכ”ל רשת ביג: עמוס, אתה כל הזמן אומר לא, אבל מה כן?

גיל אגמון, בעל קבוצת דלק: אנחנו לא מעניינים אף אחד בפורום החירום הלאומי, אנחנו בעבורם קבלני השבתה ומממנים. רק סיפור הגיוס יפיל את הממשלה.

עמוס מלכא: צריך להחליט על יעד אסטרטגי. לעניות דעתי זו הפלת הממשלה, כי בלי זה נמשיך להידרדר.

 

ראשי המגזר העסקי הכריזו על השבתת המשק במטרה להפעיל לחץ לקידום עסקת חטופים. ההודעה של ההסתדרות היום בפני בית הדין לעבודה על סיום ההשבתה תפסה את חברי הפורום לא מוכנים ועם אכזבה על תכנון של מחאה משמעותית, שנחלה כישלון צורב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות