המסר שהדהים את הכפר הערבי: המודעות שתלו הלוחמים על הבתים

חרדים 10
|
ל' אב התשפ"ד / 02.09.2024 21:25
תושבי הכפר הערבי אימאתין שבשומרון מדווחים על אירוע יוצא דופן: במסגרת פעילות צה”ל בכפר הערבי לוחמים תלו על הבתים פוסטרים בערבית עם תמונה של הרבי מליובאוויטש

תושבי הכפר הערבי אימאתין שבשומרון סיפרו היום (שני) על אירוע יוצא דופן: במסגרת פעילות צה”ל בכפר הערבי, תלו לוחמים על בתי הכפר פוסטרים הקוראים לתושבים לשמור על ‘שבע מצוות בני נח’.

בפוסטרים, עליהם מופיעה תמונתו של הרבי מליובאוויטש,  מובאים שבע מצוות בני נח שעליהן נצטוו כל בני האדם: איסור אכילת אבר מן החי, איסור לגדף את השם, איסור גזל, חובת הקמת דינים, איסור רצח, איסור עבודה זרה ואיסור גילוי עריות.

בערוץ 14 דווח, כי לפי התגובות ברשתות הערביות, הפוסטרים הללו התקבלו בהפתעה – כאשר התגובות חלוקות בין תמיכה במסר לבין אזהרה כי מדובר ב”מלחמת דת”.

מי שקרא להפיץ את רעיון ‘שבע המצוות’ בקרב אומות העולם היה הרבי מליובאוויטש, שהסביר כי ‘שבע המצוות’ הם ערכי היסוד לקיום אנושות בריאה וצודקת, שתאפשר רבגוניות ותרבויות שונות יחד עם אחדות סביב האמונה בבורא העולם.

יצוין כי נשיא ארצות הברית דאז, רונלד רייגן, חתם על הצהרה הקוראת לכל אזרחי המדינה להתאחד סביב קיום שבע מצוות בני נח, והקונגרס והסנאט הצביעו גם הם על הקריאה  לקיים את שבע המצוות.