צפו: שופטת בדימוס קורעת שלטי חללים שנתלו על ידי ‘פורום הגבורה’

השופטת בדימוס שרה חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע, תועדה תולשת שלטים של חללים וחטופים שנתלו על ידי 'פורום גבורה' • סירבה להתנצל: הם "מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל"ן עתידי ואני בוחרת בחיים"
חרדים 10
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 20:11

מזג שיפוטי: השופטת בדימוס שרה חביב, לשעבר שופטת בבית משפט השלום בבאר שבע, תועדה תולשת שלטים של חללים וחטופים שנתלו על ידי ‘פורום הגבורה’.

אלמוג בוקר, שחשף את התיעוד הערב (שני) בחדשות 12, כתב כי השופטת תלשה את השלטים מפני “שמדובר בשלטים שנתלו על ידי פורום גבורה, פורום של משפחות ששכלו את יקיריהן מאז השבעה באוקטובר ומטרתו לקדם את המשך התמרון הקרקעי עד לניצחון מוחלט. או במילים אחרות, כי הם חושבים אחרת”.

השופטת בדימוס חביב סירבה להתנצל והגיבה: “אכן תלשתי את השלטים שממילא תלויים שם בניגוד לחוק. פורום תקווה מעדיפים חטופים מתים תמורת נדל”ן עתידי ואני בוחרת בחיים. בעניין התלונה, נפגש בבית המשפט”.

 

ארגון יהודית הודיע הערב כי הגיש תלונה ללשכת עורכי הדין נגד שרה חביב. “לאחר שתועדה תולשת שלטים עם תמונות חללים וחטופים, הגשנו תלונה ללשכת עורכי הדין במטרה לשלול ממנה את רשיון עו”ד”.

ממוריה ליטווק, מנכ”לית הארגון, אמרה: “מי שמשחיתה תמונות חטופים וחללי צה”ל, פוגעת במשפחות שכולות, מבזה את רגשותיהם ואת היקר להם מכל, לא יכולה להחזיק ברישיון עורכת דין.

“במעשיה עו”ד שרה חביב לא רק פגעה בלבבות של כולנו, אלא עברה על כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין, פגעה בכבוד המקצוע וביזתה את חברותה בלשכת עורכי הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות