איריס חיים: “כותבים לי שההפגנות זה כדי להפיל את ממשלת נתניהו”

איריס חיים, אימו של החטוף יותם הי"ד, התייחסה לשביתה ולהפגנות: "אתם רוצים גם לאבד הילד שלכם? כי אני את שלי כבר איבדתי" • “בינתיים בשביל להפיל את הממשלה הזאת אנשים מוכנים לעשות הכל. לקרוא לבן אדם אחר 'רוצח'"
חרדים 10
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 15:32

איריס חיים, שבנה יותם הי”ד נהרג בשוגג מאש צה”ל כשניסה לברוח משבי החמאס, קראה לציבור לשקול את השיקולים הנכונים לפני תמיכה בשביתה.

האם השכולה סיפרה: “אתם יודעים שבשישי לאוקטובר אני הייתי מאלה שהיו יוצאים להפגנות לפעמים? לא בקפלן, הפגנות קטנות יותר, ואז הבנתי שההפגנות הללו עושות כל כך הרבה נזק.

“אני בעצם שואלת היום את כל מי שמרגיש שההפגנה הזאת תורמת במשהו למדינת ישראל. הפגנו, גם אני, במשך שנה כמעט נגד ממשלת ביבי נתניהו, שאני גם הייתי נגדה וגם היום אני לא בעדה, ולמה ההפגנות האלה הובילו? במה הן עזרו לנו? הן הביאו לנו את השביעי לאוקטובר”.

היא הדגישה כי לדעתה, ההפגנות והשביתות גורמות נזק למדינה במקום להועיל לה: “אני חושבת שכל מי שטיפה רגע מוכן להקשיב, מוכן לעצור רגע את הסחף, שלא יצא לרחובות, ולא להאמין שאם ביבי שנקרא עכשיו ‘רוצח’ ילך הביתה – אז זה מה שיציל לנו את המדינה”

האם הוסיפה: “בינתיים בשביל להפיל את הממשלה הזאת אנשים מוכנים לעשות הכל. לקרוא לבן אדם אחר ‘רוצח’, ללכת להפגין, להשבית את מדינת ישראל, לפגוע בילדים של עצמם.

“הבן שלי נהרג ואני לא מאשימה אף אחד. אני לא מאשימה את מי שיצא להפגין בזה שהוא הפקיר את הילד שלי, כי בעצם חלק מהצבא החרים את המדינה וגם עכשיו אנשים מחרימים את המדינה.

“אז מה יהיה הצעד הבא, בעצם? אם המפעלים ישבתו ואז תהיה עוד התקפה, אני באמת בחרדה עכשיו מאוד מאוד גדולה”, אמרה איריס וציינה שמה שהכי מפחיד אותה זה כשהיא שומעת אנשים שלא חיים בכלל בארץ כותבים לה: ‘ההפגנות וההשבתה היא בכלל לא בשביל להחזיר את החטופים – היא כדי להפיל את ממשלת ביבי נתניהו”.

האם השכולה ביקשה: “אז בואו רגע תעצרו! כל מי שחשב להפגין ולהשבית, אתם רוצים גם לאבד הילד שלכם?  תחשבו על זה ככה, כי אני את שלי כבר איבדתי!“

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות