המגישה מועכת את ארנון בר דוד: “מר הסתדרות, אתה לא רלוונטי!”

חרדים 10
|
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 12:05
לאחר שהודיע על שביתה חסרת אחריות במשק – מגישת תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14 שולחת מסר חריף ליו”ר ההסתדרות: “התנהלות הבריונית שלך חוזרת אלייך כעת כבומרנג. אזרחי ישראל קצו בנרקסיזם שלך ולא ייכנעו יותר. השביתה שלך ממש לא עושה עלינו רושם”

לאחר שאמר כי “מדינת ישראל תרעד” והודיע על שביתה חסרת אחריות במשק, בקריאה לעסקת כניעה לחמאס, אך נענה בסירוב גורף מצד עשרות רשויות מקומיות וארגונים במשק – טל מאיר, מגישת תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, שיגרה היום (שני) מסר חריף ליו”ר ההסתדרות ארנון בר דוד.

טל מאיר פתחה: “בוקר טוב לארנון בר דוד שגילה אתמול, שאזרחי ישראל, מסרבים להיות בני הערובה שלו. זה קרה במועצות אזוריות ומקומיות, ארגון הרב”שצים הארצי, מועצות דתיות וערים גדולות בהן ירושלים, צפת, רחובות ובני ברק. והן רק חלק מרשימה ארוכה, שהודיעה למר הסתדרות – אתה לא רלוונטי! אנחנו מסרבים ליישר קו עם האספירציות הפוליטיות שלך, בטח שלא בזמן מלחמה.

“את הקול הזה מובילות בראש ובראשונה משפחות שכולות ומשפחות חטופים. ‘ההכרזה על שביתה היא גזר דין מוות לחטופים’, טוענות המשפחות. אלא שהן פחות מעניינות אותך מר בר דוד, הן הרי לא מגיעות מהצד הנכון?

“מי עוד לא מעניין אותך? הלוחמים ומשפחות המגויסים שכורעות תחת הנטל וזקוקות לשגרה כאוויר לנשימה, המפונים ואזרחי ישראל שמאוימים על ידי שבע זירות וצריכים להתמודד כעת עם זירה נוספת בחסותך. אך החמור מכל, הוא שאתה, ארנון, גרמת אתמול לאויב האכזר שלנו לסמן וי ענק על רצח אכזרי של חטופים ישראלים. הפחת רוח במפרשיו של סינוואר שטועה לחשוב שניצחון עוד רגע בהישג ידיו.

 

“אכן, יש גם את אלו שתומכים בשביתה ומקדמים אותה. בהם אותם אנשים שאילצו אותנו לחתום על עסקאות מסוכנות בעבר וקראו להכלת הטרור לאורך שנים. אז מה גורם לאדם במעמדך ליישר איתם קו? התחנפות לקליקה הנכונה? שכרון כוח? או אולי ניסיון כושל להסית את תשומת הלב הציבורית מפרסומים בנוגע לבן משפחתך. לכאורה כמובן”.

מאיר הטיחה ביו”ר ההסתדרות: “העניין הוא, שהתנהלות הבריונית שלך חוזרת אלייך כעת כבומרנג. אזרחי ישראל קצו בנרקסיזם שלך ולא ייכנעו יותר. יודע למה? כי מנגד עומדים חייהם של תשעה מיליון אזרחים שביטחונם יופקר. כולנו רוצים את החטופים בבית, אבל אנחנו גם יודעים שההתנהלות שלך נותנת רוח גבית לאויב. ולכן, כשמנגד עומד לו איום קיומי, השביתה שלך ממש לא עושה עלינו רושם”.