ינון מגל רותח על המפגינים: ‘חבורת מטורפים, חסרי אחריות ומופקרים’

חרדים 10
|
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 10:47
ינון מגל מתקפה חריפה על מפגיני השמאל: “כל הרשת שלכם מלאה בצעקות שלכם ‘רוצח’. מה עובר עליכם?” • “זה חומר של חורבן. תשתלטו על עצמכם” • “אם אתם כל כך חכמים ואינטיליגנטים אז למה אתם כל כך מטומטמים?”

ינון מגל ובן כספית ניהלו הבוקר (שני) דיון סוער ועצבני, ראש בראש בתוכניתם ברדיו 103.

מגל תקף בחריפות את המפגינים נגד הממשלה שיצאו אמש לרחובות ואת השביתה בה פתחה ההסתדרות, בדרישה לקדם מיד עסקת חטופים.

“זו חבורה של מטורפים. אנשים חסרי אחריות ומופקרים שאין להם יכולת להשתלט על עצמם. מילא עשיתם את זה לפני המלחמה. אתם פוגעים בחיי אדם. אתם פוגעים בניצחון תוך כדי מלחמה. מה זה כל השלטים האלה בתוך תבהלה 12 ‘ביבי רוצח’? זה לא שביבי היה על המרפסת והוא לא שמע את הקריאות או ראה את דף ה-A4, אתם צורחים בכל מקום שהוא רוצח. כל הרשת שלכם מלאה בצעקות שלכם ‘רוצח’. מה עובר עליכם?”, תהה מגל.

הוא הוסיף: “על אחת מהמכוניות של ראש הממשלה חרטו ‘ביבי רוצח’. אתם דיברתם על הסמל של הקדילק עם בן גביר, אין בומרנג שאתם זורקים שלא נכנס לכם חזרה לתוך המצח. מה אתם עושים תוך כדי מלחמה? אתם מרוצים?

“היצרים שלכם להאשים את נתניהו כל כך גדולים. הכול שקר. די אתם הורסים את המדינה. הורסים את עם ישראל. זה חומר של חורבן. תשתלטו על עצמכם. יש פה דמוקרטיה וממשלה ריבונית. יש פה בחירות אז תנצחו בבחירות. אם אתם כל כך חכמים ואינטיליגנטים אז למה אתם כל כך מטומטמים?”