‘עוד נס גדול’: מכונית תופת נוטרלה בכניסה ליישוב עטרת

מכונית ובה שני מכלי גז מחוברים למנגנון הפעלה אותרה בכניסה לעטרת • סייר וכוח צבאי שהיו בסיור שגרתי זיהו את הרכב • יותר משלושה אוטובוסים מלאים בילדים שעשו את דרכם לבתי ספר עברו ליד המכונית הממולכדת • יו"ר מועצת יש"ע: "הטרור ביו"ש מחייב פעולה בדיוק כמו בעזה"
חיים טוויל
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 09:57

סוכל פיגוע תופת בבנימין: חבלני המשטרה והצבא טיפלו הבוקר (שני) במכונית תופת בה נמצאו שני מיכלי גז גדולים מחוברים למנגנון הפעלה.

המכונית אותרה סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר. לאחר איתורה נחסמו הכניסה והיציאה מהישוב. גם הסעות התלמידים לא הורשו להיכנס ליישוב והן ממתינות לסיום האירוע.

כביש 465 חוצה בנימין נחסם לתנועה בין צומת המשטרה הבריטית לנוה צוף.

לפי דיווח של הוד בראל בגל”צ, יותר משלושה אוטובוסים מלאים בילדים שעשו את דרכם לבתי ספר עברו ליד המכונית הממולכדת בשעות הבוקר. לפי הדיווח, רק ב-7:30 סגרו את הכביש לתנועה והרכב נוטרל.

מצה”ל נמסר: התקבל דיווח  על רכב חשוד סמוך ליישוב עטרת שבחטיבת בנימין. סייר וכוח צבאי שהיו בסיור שגרתי זיהו את הרכב וסגרו את המרחב. כוחות צה”ל וחבלנים נמצאים כעת בנקודת האירוע”.

גורם בטחוני הוסיף: “אנחנו מפעילים לחץ עצום על ארגוני הטרור במבצעים בצפון השומרון, בבקעה ובאזור חברון חוסלו כבר כ-30 מחבלים. הבוקר נמנע פיגוע גדול על ידי עירנות של אזרח ושיתוף פעולה בין מערכת הביטחון האזרחית לכוחות הצבא שפעלו באופן מהיר ומנעו פגיעה באזרחים”.

ראש המועצה האזורית בנימין ויו”ר מועצת יש”ע ישראל גנץ הגיב: “נס גדול קרה הבוקר בבנימין. הטרור ביהודה ושומרון מחייב פעולה מלחמתית בדיוק כמו בעזה וברפיח. יש להניע אוכלוסייה ולהחריב את שכונות ותשתיות הטרור עד עפר”.

צילום: מטה בנימין

ראש מועצת בית אל, שי אלון:  “עוד נס גדול התרחש הבוקר בנטרול מכונית תופת בכביש חוצה בנימין מתחת לעטרת. זו מכונית תופת שלישית בתוך 3 ימים בלבד. חייבים להפנים כי איום המטענים והפיצוצים כאן יותר מתמיד, בהכוונת איראן להבעיר את הגזרה כולה. מבצע ‘מחנות קיץ’ לא יכול להיות מצומצם ולהתמקד במוקדים נקודתיים – הוא חייב להתרחב לכל יו”ש.”

הוא הוסיף: “ניסים לא תמיד קורים ואסור לנו להגיע אל האירוע הטרגי הבא! עלינו להפתיע את אויבינו ולהפוך את המשוואה, לצאת באופן יזום לכל הערים הפלסטיניות ביהודה ושומרון, לכתר אותם, להיכנס בכוחות גדולים ולבצע ניקיון יסודי מכל איום על תושבי מדינת ישראל.

“המכונית בעטרת יכולה באותה מידה להגיע לכפר סבא, רעננה, הרצליה ותל אביב! אם לא נתעורר לנוכח האיום, אנחנו נצטער על כך בנהרות דם יקירינו. זו מלחמה וחייבים לפעול בהתאם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות