טראמפ: החטופים נרצחו בשבי בגלל שהאריס וביידן “מנהיגים גרועים”

חרדים 10
|
כ"ט אב התשפ"ד / 02.09.2024 00:29
נשיא ארה”ב לשעבר האשים כי דם ששת החטופים על ידיהם של האריס וביידן, בגלל שהם מייצגים ‘מנהיגות’ ש”מאפשרת לטרוריסטים לקחת חיים אמריקנים” • מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט: ישראל צריכה לסיים את העבודה – ואמריקה חייבת לתמוך במאמץ הזה ללא הסתייגות”

המתמודד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, הצהיר היום (ראשון) כי ששת החטופים נרצחו בשבי חמאס – בגלל שקמלה האריס וג’ו ביידן הם “מנהיגים גרועים”.

התחבורה באלעד מתחדשת: יותר קווים, יותר נסיעות • כל הפרטים

נשיא ארצות הברית לשעבר הטיח בנשיא הנוכחי ובמועמדת הדמוקרטית לנשיאות, כי “דם רצח ששת החטופים על ידיהם”.

בהודעה שפרסם  טראמפ נכתב: “אנו מתאבלים על מותם של החטופים הישראלים, לרבות אזרח אמריקני נפלא, הירש גולדברג-פולין, שנרצח על ידי חמאס בגלל שאין מנהיגות אמריקנית. אמריקנים נטבחים מעבר לים, בעוד שהאריס מזלזלת וממציאה שקרים, וביידן ישן על החוף ביום ה-16 ברציפות של החופשה. יש להם דם על הידיים.

“למרבה הצער, זה היעדר מוחלט של ‘מנהיגות’ שקמאלה וביידן מייצגים, כזו שמאפשרת לטרוריסטים לקחת חיים אמריקנים”.

טראמפ הכריז שהטרור ייפסק רק כשהוא יחזור לבית הלבן: “המדינה שלנו והאנשים המדהימים שלנו לא בטוחים תחת ביידן, ויהיו פחות בטוחים תחת האריס”. אך אם הוא ישוב, “אמריקה תהיה שוב חזקה, וזה יהפוך את העולם לבטוח ומאובטח”.

גם מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט, מ’יץ מקונל, מתח ביקורת על הממשל: “הפראים שהרגו את האזרח האמריקני וממשיכים להחזיק אחרים כבני ערובה חייבים לשלם מחיר כבד. ישראל צריכה לסיים את העבודה כדי לסיים את הטרור הנתמך על ידי איראן, ואמריקה חייבת לתמוך במאמץ הזה ללא הסתייגות או תנאים”.