השוטר נרצח בפיגוע הירי – 11 חודש לאחר נפילת בתו בקרב בשדרות

רוני שקורי הי"ד נרצח הבוקר בעת מילוי תפקידו במשטרה. הוא אביה של מור שנרצחה בקרבות הגבורה בתחנת המשטרה בשדרות ב-7 באוקטובר • פורום הגבורה: "אנו שולחים ניחומים למשפחה ומשתתפים בכאבן הפרטי"
חרדים 10
כ"ח אב התשפ"ד / 01.09.2024 14:03

אחד השוטרים שנרצח בפיגוע הירי הבוקר (ראשון) סמוך סמוך למחסום תרקומיא בדרום הר חברון הוא רס”מ רוני שקורי הי”ד, בן 61, אביה של מור הי”ד – שוטרת שנרצחה בקרבות הגבורה בתחנת המשטרה בשדרות ב-7 באוקטובר.

רס”מ מור נרצחה מירי צלף בעת שניהלה קרבות מגג תחנת המשטרה ב-7 באוקטובר. בשיחת טלפון במהלך הקרבות היא הספיקה לדבר עם אמה ולהיפרד: “אמא, אם אני לא שורדת, תדעי שאני אוהבת אותך, אוהבת את אבא, ותשמרו לי על ספיר”.

רוני הי”ד יובא למנוחות הערב בשעה 18:15 בחלקה הצבאית של בית העלמין בשדרות.

ראש העיר שדרות, אלון דוידי: “יחד עם כל תושבי העיר שדרות ואזרחי ישראל אני משתתף בצער המשפחות וכואב את הכאב הכפול על נפילתו של רס”מ רוני שקורי הי”ד, בבוקר הקשה בפיגוע הדמים בתרקומיא. רוני ז”ל, שכל את בתו השוטרת מור בשבעה באוקטובר, שנפלה בקרבות על תחנת המשטרה בשדרות. אני מחזק את לוחמי ומפקדי צה”ל שלוחמים בגבורה”.

פורום הגבורה ספד: “משפחות פורום הגבורה משתתפות בצערן העמוק של משפחות השוטרים שנפלו הבוקר בפיגוע הרצחני בהר חברון, ובתוכם בני משפחתו של רועי שקורי הי”ד.

“משפחת שקורי הצטרפה לפורום הגבורה, לאחר שבתם מור הי”ד, שוטרת במשטרת שדרות, נפלה בקרבות הגבורה בשמחת תורה והצילה את חייהם של תושבי העיר. היום התבשרנו גם על נפילתו של אביה, רועי הי”ד, שנפל אף הוא במדי משטרת ישראל כחלק מפעילותו לשמירת הביטחון על אזרחי מדינת ישראל. אנו שולחים ניחומים למשפחה ומשתתפים בכאבן הפרטי”.

האש לעבר ניידת המשטרה נפתחה מרכב חולף, ולאחר מכן המחבלים נטשו אותו ונמלטו. כוחות צה”ל פתחו במצוד אחר המרצחים, והוטל כתר על הכפר הגדול אידנא הסמוך לזירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות