משפחות חטופים: ‘דורשים להפסיק את המשא ומתן, ולהגביר הלחימה’

משפחות חטופים מ'פורום תקווה' קראו לראש הממשלה להודיע כי ישראל מפסיקה את המשא ומתן באופן מיידי - כתגובה על הרצח של שישה חטופים, שגופתם חולצה • הפורום: "קיבלנו תזכורת נוספת מי הוא האויב המר. מדובר ברוצחים ואנסים מהזן השפל ביותר, חיות אדם"
אריה ריבקינד
כ"ח אב התשפ"ד / 01.09.2024 11:41

משפחות חטופים מ’פורום תקווה’, קראו היום (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו להודיע כי ישראל מפסיקה את המשא ומתן באופן מיידי עם ארגון הטרור חמאס, כתגובה על הרצח של שישה חטופים הי”ד ברצועת עזה, שגופותיהם חולצו אמש ממנהרה בעומק 20 מטרים ברפיח.

בהודעה נכתב: “הלב שלנו יחד עם ישראל כולו נקרע מהבשורה הקשה. לבנו שותת דם מהרצח הנתעב. אנו מחבקים את המשפחות היקרות משפחתו של אלמוג סרוסי הי”ד, משפחתו של אורי דנינו הי”ד, משפחתה של עדן ירושלמי הי”ד, משפחתה של כרמל גת הי”ד, משפחתו של אלכס לובנוב הי”ד ומשפחתו של הירש גולדברג- פולין הי”ד”.

המשפחות כתבו: “הלילה קיבלנו תזכורת נוספת מי הוא האויב המר שאנו נלחמים בו. רוצחים ואנסים מהזן השפל ביותר. חיות אדם.

“ברגעים הקשים האלו אנו מחזקים את חילי צה”ל הגיבורים שמוסרים נפשם לחילוץ החטופים אנו קוראים לעם ישראל להתאחד ולהרבות בתפילה לשלום החטופים והלוחמים”.

משפחות החטופים החברים בפורום תקווה פנו לראש הממשלה בדרישה לעצור את המשא ומתן: “לאחר הרצח המתועב בדם קר אנו דורשים מראש הממשלה להודיע על הפסקת המשא ומתן באופן מיידי ולהגביר את הלחימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות