הנשיא ביידן: שבור לב וכועס, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו

נשיא ארה"ב ספד לחטוף הישראלי-אמריקני הרש גולדברג פולין לאחר שמשפחתו הודיעה על הירצחו בשבי הטרור • מזכיר המדינה ספד גם הוא: "גיבור אמריקאי שייזכר בטוב ליבו וחוסר האנוכיות שלו"
חרדים 10
כ"ח אב התשפ"ד / 01.09.2024 09:37

נשיא ארה”ב ג’ו ביידן ספד הלילה (ראשון) לחטוף הישראלי-אמריקני, הרש גולדברג פולין הי”ד שהבוקר (ראשון) הודיעה משפחתו על הירצחו בשבי החמאס, יחד עם עדן ירושלמי, אורי דנינו, כרמל גת, אלכס לובנוב ואלמוג סרוסי הי”ד.

“אני שבור לב וכועס”, אמר הנשיא, “אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון לעסקה שתבטיח את שחרור החטופים הנותרים”.

ביידן: “הרש היה בין החפים מפשע שהותקפו באכזריות בזמן שהשתתף בפסטיבל מוזיקה לשלום בישראל ב-7 באוקטובר”, סיפר, “הוא איבד את זרועו כשעזר לחברים ולזרים במהלך הטבח הפראי של חמאס. זה עתה מלאו לו 23. הוא תכנן לטייל בעולם”.

הנשיא הוסיף: “למדתי להכיר את הוריו, ג’ון ורייצ’ל. הם היו אמיצים, חכמים ויציבים, אפילו שסבלו את הבלתי נתפס. אני מעריץ אותם ומתאבל איתם עמוק יותר ממה שמילים יכולות לבטא.

“אני יודע שכל האמריקנים הלילה יקבלו אותם בתפילותיהם, בדיוק כמו שג’יל ואני. עבדתי ללא לאות להביא את אהובם הרש אליהם בבטחה ושבור לב מהידיעה על מותו. זה טרגי כמו שזה ראוי לגינוי. אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון לעסקה שתבטיח את שחרור החטופים הנותרים”.

מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן, ספד גם הוא לחטוף הישראלי-אמריקני: “הרש גולדברג-פולין הוא גיבור אמריקאי שייזכר בטוב ליבו וחוסר האנוכיות שלו. ליבנו נשבר על ג’ון, רייצ’ל וכל משפחתם, כמו גם על שאר המשפחות שגילו היום שיקיריהם לא יחזרו הביתה. יהי זכרם ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות