משפחות שכולות מפורום הגבורה: ‘אל תתנו לסינוואר תמונת ניצחון’

המשפחות השכולות מ'פורום הגבורה' קוראות הבוקר לתת גב לצה"ל ולממשלה להמשיך להשמיד את אויבינו: "לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה - אל תתנו גב לאוייבי ישראל"  • זאת בתגובה לקריאות ברשתות ובתקשורת ליצור כאוס
חיים טוויל
כ"ח אב התשפ"ד / 01.09.2024 08:49

המשפחות השכולות מפורום הגבורה – חללי מלחמת חרבות הברזל, המונה מעל 250 משפחות נופלים, משתתף הבוקר (ראשון) בצער המשפחות על רצח יקירהם בשבי חמאס – קורא לציבור לזכור כי אנחנו במלחמה קיומית, וכי האוייב הוא חמאס.

המשפחות השכולות קוראות לתת גב לצה”ל ולממשלה ואומרות כי “לא יתנו לאף אחד לשרוף את המדינה, ולפגוע בעתיד שלנו כאן”.

בפורום הגבורה כתבו: “אלו ימים קשים לכל עם ישראל, אנחנו משתתפים בצער המשפחות ונושאים תפילה יחד עם כל עם ישראל לחזרתם חיים ובמהרה של שאר החטופים.

“יקירנו מסרו את הנפש בגבורה למען המדינה, למען הניצחון ולמען החזרת החטופים. קיבלנו תזכורת נוספת לכך שאנחנו במלחמה מול אוייב אכזר שלא בוחל באמצעים, ולכך שאסור לנו לעצור לרגע. צריך להמשיך בכל הכח עד להשמדת כל אוייבנו”, אומרות המשפחות השכולות.

המשפחות השכולות קראו שלא לתת גב לאוייבי ישראל: “חשוב לזכור – האוייב הוא חמאס, אנחנו במלחמת קיום! אנו משפחות הנופלים, לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה, ולפגוע בעתיד שלנו כאן. יקירינו יצאו לקרב, ולא שבו, ואנחנו כולנו חייבים לתת את כל הגב לצה”ל ולממשלה לסיים את המשימה, עם כל הכאב, הטרגדיה והאמפטיה – אל תתנו גב לאוייבי ישראל.

“הכאוס, משחק לידי האוייב, אל תתנו לסינוואר תמונת ניצחון. אנו מחזקים את צה”ל, מחזקים את הממשלה – המשיכו עד הניצחון, למען הנופלים ולמען החיים. יחד בע”ה ננצח!”.

הדברים מגיעים בתגובה לקריאות ברשתות החברתיות ובתקשורת לעורר כאוס בישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות