האב השכול: עם כל הכאב, אין לאף אחד זכות להרעיד את המדינה!

יו"ר פורום הגבורה, יהושע שני, אביו של סרן אורי שני הי"ד שנפל בקרבות בעוטף יצא נגד איומי 'מטה החטופים': "תרעידו את המדינה? באמת? תפתחו חזית נוספת? לא מספיק לנו? אז עם כל הכאב, יש כאן מלחמה על בטחון ישראל. מלחמה קיומית"
יוני גרין
כ"ח אב התשפ"ד / 01.09.2024 00:47

יו”ר פורום הגבורה, יהושע שני, אביו של סרן אורי שני הי”ד שנפל בקרבות בעוטף עזה, פנה הלילה (ראשון) למשפחות החטופים וקרא להם, בחשבון הטוייטר שלו: “עם כל הכאב, אין לאף אחד, אבל לאף אחד, זכות להרעיד את המדינה!”

ילדי ירושלים עד גיל 18? אתם יכולים להיכנס למוזיאון ישראל בחינם

במכתבו המלא כתב: “למטה המשפחות. השמועות שרצות ברשת כואבות עד מאוד! אנו מכירים את הכאב הזה ממש מקרוב ונושאים אותו יום יום מהשבעה באוקטובר!

אבל עם כל הכאב. אין לאף אחד, אבל לאף אחד, זכות להרעיד את המדינה! אולי זמן לעשות חשבון נפש שבמקום לתקוף את האויב הלא הוא החמאס שמחזיק בחטופים ורצח הרג ואנס בנו… תקפתם את הממשלה מהיום הראשון כאילו היא מחזיקה בחטופים”.

הוא הוסיף: “אי אפשר לברוח מהעובדה הכואבת שבכך חיזקתם את החמאס. תרעידו את המדינה? באמת? תפתחו חזית נוספת? לא מספיק לנו? אז עם כל הכאב, יש כאן מלחמה על בטחון ישראל. מלחמה קיומית.

“במלחמה יש אבדות ובמלחמה חובה על כולם להיות מאוחדים מול האויב. והאויב הוא החאמס! אז עצרות של תפילה ואחדות וחיזוק הלוחמים, אבל להרעיד את המדינה?

“אני קורא לכל המנהיגים מימין ומשמאל – לא לפוליטיקה! תתעלו לגודל השעה! ואחדו את העם מול האויב לניצחון ולהשבת החטופים!”

‘פורום הגבורה’ פרסם הלילה הודעה לתקשורת: “אלו ימים קשים לכל עם ישראל, אנחנו משתתפים בצער המשפחות ונושאים תפילה יחד עם כל עם ישראל לחזרתם חיים ובמהרה של שאר החטופים.

יקירנו מסרו את הנפש בגבורה למען המדינה, למען הניצחון ולמען החזרת החטופים, קיבלנו תזכורת נוספת לכך שאנחנו במלחמה מול אוייב אכזר שלא בוחל באמצעים, ולכך שאסור לנו לעצור לרגע. צריך להמשיך בכל הכח עד להשמדת כל אוייבנו.

חשוב לזכור – האוייב הוא חמאס, אנחנו במלחמת קיום! אנו משפחות הנופלים, לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה, ולפגוע בעתיד שלנו כאן. יקירינו יצאו לקרב, ולא שבו, ואנחנו כולנו חייבים לתת את כל הגב לצה”ל ולממשלה לסיים את המשימה.

עם כל הכאב, הטרגדיה והאמפטיה – אל תתנו גב לאוייבי ישראל. הכאוס, משחק לידי האוייב, אל תתנו לסינוואר תמונת ניצחון. אנו מחזקים את צה”ל, מחזקים את הממשלה – המשיכו עד הניצחון, למען הנופלים ולמען החיים. יחד ננצח!”

מטה משפחות חטופים פרסם מוקדם יותר הערב “הודעה דרמטית”: “נתניהו הפקיר את החטופים! זו כעת עובדה. החל ממחר המדינה תרעד. אנחנו קוראים לציבור להיערך. עוצרים את המדינה. נגמרה ההפקרה!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות