אמרתי ‘אותי הוא לא עובר’ ונכנסתי חזיתית: הסייר שנטרל שיחזר

הסייר נ' משחזר את המרדף הדרמטי שניהל אחרי המחבל - ומנע אסון ביישוב כרמי צור • "המחבל פרץ את השער ליישוב, והתחיל בנסיעה פראית" "זכינו להיות שליחים של הקב"ה. זו תחושה שאנחנו חלק מכוחות הביטחון וההנהגה שיש כאן. השם שלח לנו את ההזדמנות הזאת והנס הזה" • צפו
חרדים 10
כ"ח אב התשפ"ד / 31.08.2024 23:08

בזכות התושייה של הסייר נ’, נמנע אסון בפיגוע רכב התופת שחדר ליישוב כרמי צור בליל שבת.

בריאיון ל’כאן חדשות’ במוצאי שבת הוא שיחזר את המרדף שניהל אחרי המחבל.

נ’ סיפר: “בשעה 23:40 קיבלנו התרעה על מכונית תופת שהתפוצצה בצומת הגוש. דקה אחרי זה קיבלנו התרעה שיש מכונית חשודה בדרך אלינו. הבנו שיש משפחה בחוץ, אמרתי למאבטח שיפתח לי כדי שאני אצא להזהיר את המשפחה. המאבטח השני יצא אחריי. המחבל הגיע אלינו וניסה לדרוס אותי ולאחר מכן את המאבטח השני. הספקנו לדרוך את הנשקים. המאבטח השני הספיק גם לשחרר שני כדורים.

“המחבל פרץ את השער ליישוב, והתחיל בנסיעה פראית. המאבטח השני התחיל במרדף רגלי. עליתי על הרכב של הביטחון והתחלתי במרדף רכוב. הוא הגיע מולי ואמרתי שאותי הוא לא עובר. האצתי, התמקמתי במרכז הכביש ונכנסתי בו חזיתית. זה גרם לכריות האוויר שלי ושלו להיפתח ולאיזה הלם ראשוני. אחר כך פרקתי מהרכב ויריתי בו”.

לדבריו, לאחר מכן התחילה שריפה ברכב התופת.

המאבטח השני הגיע והמשיך לירות על המחבל. “זה יזם איזה מטען שהתפוצץ. במזל אני והמאבטח השני סיימנו בפציעות קלות. זכינו להיות שליחים של הקב”ה. זו תחושה שאנחנו חלק מכוחות הביטחון וההנהגה שיש כאן. השם שלח לנו את ההזדמנות הזאת והנס הזה, וזכינו להיות חלק מזה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות