בשטח פתוח: הרוג ופצוע בינוני בהתרסקות מטוס קל סמוך לבנימינה

שני בני אדם נפגעו בהתרסקות מטוס קל בין כפר גליקסון לצומת עירון • בזירה נקבע מותו של הטייס, כבן 60 • פצוע נוסף, כבן 50, פונה במסוק לבית החולים, כשמצבו בינוני
חיים טוויל
כ"ו אב התשפ"ד / 30.08.2024 10:37

גבר כבן 60 נהרג הבוקר (שישי) בהתרסקות מטוס קל בשטח פתוח בין כפר גליקסון לצומת עירון, סמוך לבנימינה.

כלי הטיס נפל בשטח פתוח, במנחת סמוך לכביש 6. נסיבות התאונה אינן ידועות.

מהזירה פונה במסוק לבית החולים רמב”ם גבר כבן 50, במצב בינוני עם חבלת ראש.

חובשי מד”א בועז פוקס ואריאל באומהל: “הגענו למקום עם אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועים ומסוק מד”א. מדובר במנחת בשטח סמוך לכביש 6, ראינו סמוך למסלול את המטוס הקל כשאחד משני האנשים שהיו במטוס חילץ את עצמו ויצא והשני היה לכוד מטוס.

“הענקנו לפצוע שהתהלך טיפול רפואי. הוא סבל מחבלה בראש ומיד העברנו אותו לצוות מסוק מד”א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית החולים. יחד עם הפראמדיקים מצוות מסוק מד”א ביצענו בדיקות רפואיות וקבענו את מותו של האדם השני שהיה במטוס”.

צילום: תיעוד מבצעי מד”א

צוותי הכיבוי שהגיעו לזירה החלו בפעולות חילוץ על ידי כלים הידראוליים וניתוק מקורות אנרגיה. לאחר עבודה ממושכת ומקצועית של צוותי הכיבוי חולץ הטייס והעובר לאנשי הרפואה אשר נכחו במקום – שקבעו את מותו.

מפקד משמרת ב רב רשף מגדי טיארה: “צוותי כיבוי של תחנת חדרה נקראו הבוקר להתרסקות מטוס קל באזור גליקסון בשטחים הפתוחים. בהגעה למקום הבחנו במטוס קל שהתרסק. חברנו לכוחות מד״א ומשטרה. בתוך המטוס היה לכוד במצב איקס, שחולץ על ידי הכבאים בעזרת כלים הידראוליים ועוד בחור שחולץ על ידי מד״א”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות