כדי שמולדובה תאפשר מעבר של ברסלבים: ישראל תשלם 700 אלף ש”ח

משרדי האוצר והחוץ מצאו מקור תקציבי למימון החוב למולדובה, עבור השירות שסיפקה לחסידי ברסלב בשנה שעברה • הממשל האמריקני הוציא 'אזהרת מסע' לאוקראינה לקראת ראש השנה
חרדים 10
כ"ו אב התשפ"ד / 30.08.2024 02:07

משרדי האוצר והחוץ מצאו מקור תקציבי למימון תשלום חוב של 700 אלף שקלים למולדובה – עבור השירות שסיפקה לחסידי ברסלב בשנה שעברה לקראת ראש השנה.  זאת, כדי שהמדינה תסכים שהחסידים יעברו דרכה בדרכם לאומן שבאוקראינה גם השנה.

לפי דיווח של עקיבא ויייס  ב’כאן חדשות’, עסקני ברסלב העבירו בקשה לראש הממשלה בנימין נתניהו שידאג לתקציב גם עבור ראש השנה הקרוב.

אתמול, אחרי כמעט שנה שבה לא דיברו, נערכה שיחה בין נתניהו ובין נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, שהוגדרה באופן רשמי כ”שיחה על המצב באזור”.

אלא שחוץ מדיון על מתקפת הטילים שחוותה אוקראינה והצליחה להדוף בהצלחה, ומניסיון לתאם פגישה בין המנהיגים – נתניהו התקשר לזלנסקי גם כדי לדון  על הגעת רבבות הברסלבים לאומן.

נתניהו – שגורמים בקואליציה לוחצים עליו השנה, כמו בשנים עברו, לפתור את הקשיים על הישראלים שמעוניינים לטוס לאומן – שוחח עם זלנסקי גם בנושא זה.

מעבר למצב הביטחוני הרגיש, אין בעיות מיוחדות שמעלה אוקראינה בעניין הגעת החסידים למדינה. למרות זאת, נתניהו ככל הנראה רצה לוודא שהדברים מתנהלים כשורה.

השבוע הוציא הממשל האמריקני ‘אזהרת מסע’ לאוקראינה לקראת ראש השנה, בגלל המצב הביטחוני באזור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות