אשתו של יוחאי הי”ד ציפתה לשובו לשבת: “גיליתי שהוא בעולם אחר”

שירה, אשתו של רס"ר במילואים יוחאי חי גלאם הי"ד, סיפרה על השיחה האחרונה שניהלו ביניהם • רוית יום טוב, אחותו, סיפרה על הרגעים האחרונים שלהם ביחד - ועל התאומות בנות השנה ושמונה חודשים שאיבדו את אבא
חרדים 10
כ"ה אב התשפ"ד / 29.08.2024 15:28

שירה, רעייתו של רס”ר במילואים יוחאי חי גלאם הי”ד שנפל במסדרון נצרים אתמול, סיפרה היום (חמישי) בריאיון ברשת ב על השיחה האחרונה שניהלו ביניהם.

“הוא אמר ‘אם קשה לך להכין שבת אל תטרחי, נהיה אצל ההורים שלי’, כל הבית היה מוכן”, סיפרה. “כמה שעות אחרי זה גיליתי שהוא בעולם אחר”.

האזינו לריאיון המלא עם שירה:

יוחאי נפל בעזה והותיר אחריו אישה ושתי תאומות בנות שנתיים. “הוא אבא מדהים, הבנות מכורות אליו. הן היו נושאות עיניים אליו, רצות אליו, הן לא יודעות איך להביע את ההתרגשות, מתרוצצות וחוזרות לחיבוק ועוד פעם. הוא היה מעורב בפרטים הכי קטנים. היינו רוקדים הרבה פעמי,ם שמים שירים ורוקדים יחד. הוא היה חלק מהכל. אבא מסור שאין דברים כאלה”.

שלוש פעמים יוחאי נקרא והתייצב למילואים. הוא שירת כמעט 7 חודשים: “היה לו חשוב, הוא כעס שאנשים יכלו ולא התייצבו. תמיד הוא אמר, אני חושב שאסיים עם המילואים ואהיה איתך. וברגע האמת – הוא אמר, אם לא אלך מי ילך. אם חבר שלי ילך, איך אני לא אלך, גם לו יש חיים, גם לו יש ילדים. אני לא יכול, אני חייב להיות חלק”.

אחותו, רוית יום טוב, סיפרה על הרגעים האחרונים שלהם ביחד: “לפני שבוע נסענו לטייל בירושלים יחד עם התאומות הקטנות שלו. היה לו חשוב להקדיש את הזמן הזה לכולם. כאילו הוא ידע שזאת הפעם האחרונה שנראה אותו. בסבב הזה הוא פחד. אבל הוא אמר ‘אני הולך בכל זאת'”.

האזינו לראיון המלא עם רוית:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות