כך נלכדו 3 צעירים ש’עקצו’ עסקים בבני ברק עם שטרות כסף מזויפים

שלושה צעירים - בגילאי 18-20, תושבי נתניבות ואשקלון, שיצאו למסע קניות בחנויות ברחבי בני ברק, תוך שהם משלמים  בשטרות כסף מזויפים - נעצרו לאחר מעקב של מתנדבי 'השומרים'
חיים טוויל
כ"ה אב התשפ"ד / 29.08.2024 13:41

בשבוע האחרון התקבלו במוקד ‘השומרים’ בני ברק מספר תלונות  מבעלי עסקים ברחבי עיר התורה והחסידות – על חשודים שרכשו מוצרים במאות ואלפי שקלים באמצעות שטרות מזויפים.

מתנדבי הארגון שאספו תיעודים ממצלמות אבטחה בעסקים שנעקצו, הצליחו לשלוף תיעוד פנים של החשודים בהפצת השטרות המזויפים – ואלו הופצו בתפוצה פנימית של מתנדבי הארגון.

אמש, סמוך לשעה 23:00, זיהה אחד המתנדבים במהלך סיור ברחוב רבי עקיבא את שלושת החשודים בהפצת השטרות.

מתנדבים נוספים שהוזעקו לזירה החלו במעקב אחר החשודים – כאשר בהמשך התפצלו החשודים למספר אזורים בעיר, על מנת שלא לעורר חשד וכדי להפיץ את השטרות המזויפים בכמה אזורים במקביל.

לאחר מעקב של כמה צוותים אחר החשודים, הצליחו המתנדבים ללכוד את שלושת החשודים על חם, בעת הפצת השטרות – ועיכבו אותם עד להגעת כוחות המשטרה.

לפי המשטרה, שוטרי ופקחי יחידת שיטור עירוני בני ברק הגיעו למקום ואיתרו שני חשודים. שוטר שהמשיך בסריקות איתר את החשוד הנוסף.

במהלך בירור ובדיקת החשודים, השוטרים איתרו סכום כסף כולל על סך 10,084 ש”ח, כאשר השטרות חשודים כמזוייפים.

בנוסף אותר על חשוד, סכין נשלפת.

השוטרים עצרו את שלושת החשודים בני 18 ו-21 מנתיבות, ובן 18 מאשקלון, והם הובאו לחקירה בתחנת בני ברק –  שבסיומה שוחררו בתנאים מגבילים.

החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות