חבר הקונגרס לחברות האמריקניות: עושות חרם על ישראל? תחזרו לטוס

ריצ׳י טורס, חבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית, הביע דאגה מהשעיית הטיסות לישראל: "יש לאסור על חברות התעופה להחרים את המדינה היהודית היחידה בעולם" • "באיזה יקום בטוח לאל על לנסוע לישראל אבל מסוכן מדי עבור אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד לעשות זאת?"
חרדים 10
כ"ה אב התשפ"ד / 29.08.2024 00:35

ריצ׳י טורס, חבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית, שלח מכתב חריג לחברות התעופה האמריקניות – וקרא להן לחזור ולטוס לישראל. 

במכתב, שפורסם ב’ישראל היום’, הוא הביע דאגה מהשעיית הטיסות לישראל והזהיר מפני החרמה של המדינה היהודית היחידה בעולם. 

טורס כתב: “אני מודאג מהעצירת הטיסות בין ארה”ב לישראל.. חוסר התחרות הפך את הטיסות לישראל לפחות זמינות ופחות משתלמות, והעמיד את הלקוחות לחסדיו של מונופול דה פקטו שיכול בקלות לנקוב במחירים ללא עונש”.

לדבריו, “יש לאסור על חברות התעופה להחרים את המדינה היהודית היחידה בעולם או כל אפליה אחרת. דבר אחד הוא להשעות זמנית את הטיסות לישראל מסיבות ביטחוניות כפי שהוגדרו על ידי ה-FAA. אבל להשעות באופן חד צדדי את הנסיעות האוויריות עד אמצע 2025, כפי שעשתה אמריקן איירליינס, יש השפעה מעשית של חרם.

״בהתחשב באורך השרירותי של ההשעייה, אפשר לתהות במחשבה שתנועת ה-BDS השתלטה על תעשיית התעופה האמריקנית מבלי שאף אחד ישים לב. לפי איזה היגיון ובאיזה יקום בטוח לאל על לנסוע לישראל אבל מסוכן מדי עבור אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד לעשות זאת?”

הוא הוסיף: “ראוי לציין שחברות תעופה של איחוד האמירויות כמו Etihad, FlyDubai ו-Wizz Air Abu Dhabi ממשיכות לטוס לישראל ללא תקלות. אנו קוראים לכל חברת תעופה אמריקנית להחזיר את הנסיעות האוויריות לישראל ולפעול על בסיס הנחיית FAA על מנת למנוע את מראית העין ומהותה של אפליה נגד מדינת היהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות