‘יתרום משמעותית’: התפקיד החדש של הכתב הדתי שהתפטר מערוץ 13

מאיר מרציאנו, כתב הבריאות חובש הכיפה של חדשות 13 שהודיע בתחילת החודש על התפטרותו, יכנס בקרוב לתפקיד דובר אסותא • מנכ"ל אסותא: "מרציאנו מביא עמו ניסיון רב בתחום התקשורת, מברך על הצטרפותו"
אבי כץ
כ"ה אב התשפ"ד / 28.08.2024 21:36

מאיר מרציאנו, כתב הבריאות חובש הכיפה של חדשות 13, הודיע בתחילת החודש על התפטרותו מהתפקיד, אחרי 4 שנים –  והיום (רביעי) נחשף מה יהיה הג’וב הבא שלו: דובר אסותא.

בתחילת החודש כתב מרציאנו על החלטתו להתפטר: “עדכון אישי: לאחר 4 שנים בחדשות 13, החלטתי לצאת לדרך חדשה. ההתלבטויות עוד החלו בטרם המלחמה, וקצב האירועים (הלאומי והארגוני) דחה אותן. מודה ואוהב מאוד את החברים והחברות בחדשות ותודה לכל מי שהיה שותף ושותפה גם מחוץ לארגון”. על עבודתו כתב: “ניסיתי להיות קול למי שאין לו”, והבטיח כי “עוד נשתמע”.

אסותא היא רשת בתי חולים ומרכזים רפואיים פרטיים, הכוללת ארבעה בתי חולים וארבעה מרכזים רפואיים ברחבי הארץ.

גידי לשץ, מנכ”ל אסותא, מסר: “מרציאנו מביא עמו ניסיון רב בתחום התקשורת. אני מברך על הצטרפותו לאסותא, ובטוח שהוא יתרום משמעותית לארגון”.

רק לפני כשבועיים וחצי הותקף מרציאנו בקריאות “בוגד” בהפגנה שנערכה בבסיס בית ליד. לאחר שחולץ מההפגנה בליווי כוחות משטרה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “סיקרתי מאות הפגנות, מכל צידי הקשת הפוליטית. פחד כזה לא חוויתי מימיי. המבט של השנאה שהיה להם בעיניים – ייצרב לעד בזיכרוני. מפחיד. כך נראית שנאת אחים”.

לא היית זו הפעם הראשונה שהותקף: לפני שנה,  כשסיקר הפגנה נגד הממשלה בתל אביב – הוא הותקף בידי מפגין: “בגלל שאני חובש כיפה, אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי. נהיה ממש מפחיד פה. בעיקר עצוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות