יוחאי חי גלאם הי”ד מנתניה נהרג מירי של צלף ליד פרוזדור נצרים

רס"ר (מיל') יוחאי חי גלאם הי"ד, בן 32 מנתניה, לוחם בגדס"ר 6310 שבחטיבת ירושלים, נהרג מירי צלף ליד פרוזדור נצרים שבמרכז רצועת עזה • הותיר אחריו אישה ותאומות כבנות שנתיים • אחותו ספדה: "יוחאי דתי ובשבת השחורה הוא רץ להילחם. אנחנו שבורים, מרוסקים ולא מאמינים"
חיים טוויל
כ"ד אב התשפ"ד / 28.08.2024 19:23

רס”ר (מיל׳) יוחאי חי גלאם הי”ד, בן 32 מנתניה, לוחם בגדס”ר 6310 של חטיבת ירושלים, נפל בהיתקלות מירי צליפה של מחבל ליד פרוזדור נצרים, במרכז רצועת עזה.

הותיר אחריו אישה ותאומות כבנות שנתיים, הורים וארבעה אחים.

לפני יומיים הוא ואשתו שירה ציינו את יום הנישואין שלהם, אחרי 4 שנות נישואין.

רוית, אחותו של יוחאי הי”ד, סיפרה בכאב: “הוא גיבור ישראל. הוא שירת בסיירת רימון, נלחם במבצע ‘צוק איתן’. יוחאי אחי הקטן, האהוב. היה בן הזקונים שלנו. ב-7 באוקטובר הוא הוקפץ בצו 8. הוא אדם דתי וכששמע מה שקרה הוא רץ לרב שלו שייתן לו אישור להשתמש בטלפון כי זה היה שבת וחג. הוא נתן לו אישור והוא התחיל לגייס את כל הצוות. באותו יום הוא כבר נסע לצבא”.

האחות סיפרה כי מאז פרוץ המלחמה היה יוחאי הי”ד בסבבי גיוס, ושירת גם בגבול הצפון.

“לפני שבועיים הוא שוב התגייס והיה אמור להשתחרר ב-12 בספטמבר. שבוע שעבר הוא יצא לחופשת רענון של יומיים. ניצלנו את היומיים האלה לטייל ביחד. כאילו ידענו שזו פרידה ממנו לתמיד. לא תיארתי לעצמי”.

רוית סיפרה כי בעלה נפטר לפני שמונה חודשים, ושאחיה תמך בה מאוד. “הוא לא עזב אותי. אנחנו שבורים, מרוסקים, אנחנו לא מאמינים. הייתי בת 16 כשהוא נולד, גידלתי אותו, הייתי כמו אימא שלו. הוא היה קשור אליי. אפילו לקח אותי לקנות את טבעת האירוסין לאשתו. אנחנו לא יודעים איך אנחנו ממשיכים”.

עיריית נתניה מסרה: “אנו כואבים את נפילתו של יוחאי חן גלאם ז”ל, תושב העיר. העירייה שולחת תנחומים לאימו של הלוחם, עובדת החברה למתנ”סים ולאחותו, שעובדת במינהל החינוך”.

מתחילת המלחמה ב-7 באקטובר נהרגו 704 חיילי צה”ל, בהם 340 מתחילת התמרון הקרקעי ברצועה ב-29 באוקטובר.

על-פי נתוני צה”ל, כיום מאושפזים 25 פצועים קשה בבתי החולים, עוד 167 חיילים שנפצעו בינוני ועוד שישה שנפצעו באורח קל בקרבות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות