התקין לוחיות רישוי פלסטיניות: השוטרים זינקו ושלפו את הגנב מהרכב

כך סיכלו ביממה האחרונה שוטרי מחוז ירושלים גניבת כלי רכב: על אחד מכלי הרכב הותקנה לוחית רישוי פלסטינית במטרה להקל על תנועתו לכיוון יו"ש  • במקרה אחר גנב הרכב ניסה להימלט, קפץ לוואדי ונחבל • השניים נעצרו והועברו לחקירה
חיים טוויל
כ"ד אב התשפ"ד / 28.08.2024 15:38

אמש (רביעי) התקבל דיווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים מחברת ‘איתוראן’ על רכב שנגנב משכונה בצפון הבירה. מיד עם קבלת הדיווח החלו שוטרי תחנת שלם, יחד עם לוחמי מג”ב במחוז ירושלים, בפעולות לאיתור הרכב.

בעת שנהג ברכב הגנוב הבחין בחסימה שביצעו השוטרים, החל בנסיעה פרועה לכיוון מעלה אדומים – ובשלב מסוים, נטש את הרכב שנגנב והחל בבריחה רגלית.

במהלך מנוסתו, ניסה לקפוץ לוואדי במטרה לחמוק מאנשי החוק, אך שם נפל, נחבל ומיד נעצר על ידי כוחות המשטרה. לאחר טיפול רפואי שהוענק לו, הוא הועבר לחקירה בתחנת שלם, שם התברר כי החשוד – בן 26, ממחנה הפליטים שועפט, כלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

במקרה נוסף שהתרחש הלילה אחר חצות התקבל דיווח ממוקד ‘איתוראן’ על רכב שנגנב משכונה בצפון העיר. על אף פעילות ותגובה מהירה של שוטרי תחנת שפט, התברר כי הרכב כבר נכנס אל מחנה הפליטים ענאתא.

בעקבות כך, נערכו פעולות חקירתיות נוספות ובלשי תחנת שפט נערכו כבר משעות הלילה להמשך תנועתו של הרכב.

הבוקר, התקבל דיווח נוסף ממוקד ‘איתוראן’ כי הרכב עושה דרכו לכיוון חיזמא ומשם לכביש 437. בלשי תחנת שפט שנערכו בסמוך, איתרו את הרכב החשוד שנגנב. בנוסף הם הבחינו כי על הרכב הותקנו לוחיות רישוי פלסטיניות, שנועדו לסייע בידי החשוד להיטמע בזמן תנועתו בכביש לכיוון יו”ש.

לאחר מעקב קצר, ביצעו בלשי שפט את עצירת הרכב ואת מעצר הנהג, שהתנגד למעצר ועל כן נאלצו הבלשים להפעיל נגדו כח סביר.

החשוד, פלסטיני תושב ג׳נין בשנות ה-30 לחייו, הועבר לחקירה בתחנת שפט.

בהמשך, יובאו החשודים בפני בימ”ש לדיון הארכת מעצרם לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עמם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות