הסוהרים סיכלו פיגוע דקירה של שני מחבלי חמאס – עם מברשת שיניים

שני אסירים מחמאס תכננו לפגוע בסוהרים בבית הכלא ע"ש גנות באמצעות נשק מאולתר • הבוקר פשטו על תאם ובחיפוש נמצאה, בתוך בקבוק שמפו, מברשת שיניים שהושחזה והוסבה לדוקרן • בשב"ס מכניסים לשימוש מברשת חדשה שגודלה כגודל אצבע ועשויה מחומר רך וגמיש
חיים טוויל
כ"ד אב התשפ"ד / 28.08.2024 13:19

בשירות בתי הסוהר נודע על כוונת שני מחבלי חמאס, הכלואים בבית הסוהר ע”ש גנות, לפגוע  באמצעות כלי נשק מאולתר בסוהרים.

הבוקר (רביעי) פשטו סוהרים על תאם של האסירים ובחיפוש נמצאה בתוך בקבוק שמפו מברשת שיניים שהושחזה והוסבה לדוקרן.

כנגד האסירים החלה חקירה.

רב גונדר קובי יעקובי שיבח את מפקד בית הסוהר גנ”מ דניס בגון ואת הסוהרים על פעולתם ההתקפית, וציין כי שירות בתי הסוהר, כארגון בטחוני, ערוך ודרוך, במיוחד בתקופה זו, לתרחישים של ניסיונות פגיעה בסגל על רקע לאומני.

בביקורו של נציב בתי הסוהר בבית כלא בצפון לאחרונה, עלתה סוגיית ההסבה של מברשות השיניים לדוקרן, במטרה לפגוע בסוהרים, והוא הנחה לבחון חלופות.

באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, בראשותו של גונדר חאתם עזאם, החלו לבחון חלופות, תוך איפיון מברשת שיניים רכה וקטנה המותאמת לשימוש האסירים.
נבחנו מספר רב של מברשות שיניים ובסופו של תהליך נבחרה “מברשת שיניים לביטחון מקסימלי”, אשר גודלה כגודל אצבע ועשויה מחומר רך וגמיש.

גונדר חאתם עאזם ראש אט”ל שב”ס: “נוכח הסכנה הטמונה במברשות השיניים אשר סופקו עד היום, העלולות לשמש לאחר השחזה – כאמצעי לחימה, הוחלט על רכישת המברשות המותאמות, לטובת ביטחון הסגל. המברשות מהדגם הקודם יועברו תרומה למוסדות אחרים בהם זקוקים להן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות