נתן אשל נגד ‘האלטרנטיבי’: בתום המלחמה נקיים טקס חילופי אליטות

ראש הסגל לשעבר של נתניהו, נתן אשל, התבטא נגד מארגני הטקס האלטרנטיבי ל-7 באוקטובר: "שונאי נתניהו והימין רוצים מדינה אלטרנטיבית" איריס חיים: "הטקס האלטרנטיבי מסוכן. זה לא טקס זיכרון, זו מחאה נגד הממשלה הנוכחית"
חרדים 10
כ"ד אב התשפ"ד / 28.08.2024 12:24

נתן אשל, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, התבטא היום (רביעי) נגד מארגני הטקס האלטרנטיבי לאירועי 7 באוקטובר.

“זה לא הטקס האלטרנטיבי. שונאי נתניהו והימין רוצים מדינה אלטרנטיבית”, אמר.

אשל, ראש הסגל לשעבר של נתניהו הוסיף: אלה “פרפורים אחרונים שלהם לקראת שקיעה. מייד בסיום המלחמה נקיים טקס חילופי אליטות”.

איריס חיים, שבנה יותם הי”ד נהרג בשוגג מאש צה”ל כשניסה לברוח מהשבי, כינתה הבוקר את טקס הזיכרון האלטרנטיבי כ”מסוכן”.

חיים אמרה ברדיו ‘גלי ישראל’: “אני רוצה שתהיה לי מדינה ותמשיך להיות מדינה. כל ממשלה שתקום אחרי הממשלה הזאת יכולה להיות ממשלה שיביעו נגדה מחאה דרך המשפחות השכולות”.

היא התייחסה לאירוע הזיכרון במלאת שנה לטבח: “הטקס האלטרנטיבי זה לא טקס זיכרון, זו מחאה נגד הממשלה הנוכחית. האנשים שהיום עומדים בראש המדינה הם האנשים שנבחרו, ואני מזכירה: אני הצבעתי מרצ-עבודה ויש עתיד-גנץ, אבל יש לנו אחריות”.

לדבריה, “אני חושבת שהטקס האלטרנטיבי מסוכן, אולי לא בזמן מלחמה הייתי יכולה לקיים דיון סביב האפשרות הזו, מה גם שברור הרי שיהיו המון טקסים אישיים בקיבוצים במושבים ובערים. כשאומרים ׳טקס אלטרנטיבי׳ למעשה אומרים: ‘בואו נייצר אלטרנטיבה למדינת ישראל’.

“ברור שגם בטקס האלטרנטיבי תכנס פוליטיקה”, סבורה חיים והוסיפה התייחסות להצעת נשיא המדינה: “אני לא חושבת שמה שהציע הנשיא זה נכון, ואין לי ספק שמצידו הוא רצה בטוב, אבל גם בעצם ההצעה הזו, שבאה לקחת מידי הממשלה משהו שהוא של המדינה בראשותה היא עומדת, זה גם סוג של טקס אלטרנטיבי למעשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות