רגב הודיעה: טקס הזיכרון הממלכתי ל-7 באוקטובר ייערך באופקים

השרה מירי רגב הודיעה כי למרות הביקורת היא לא משנה את מתכונת הטקס הממלכתי • עד כה, האמן היחיד אותו הצליחו מפיקי הטקס לסגור לצילומים הוא הזמר שולי רנד, שיופיע יחד עם המיזם המוזיקלי "קולולם"
אריה ריבקינד
כ"ג אב התשפ"ד / 27.08.2024 13:35

שרת התחבורה מירי רגב הודיעה היום (שלישי) כי החליטה שהטקס הממלכתי לציון שנה ל-7 באוקטובר יתקיים בעיר אופקים.

רגב התייחסה לדיווחים כי החליטה לבחון את הביקורת של הקיבוצים בעוטף ואמרה: “בניגוד לפרסום, לא חל כל שינוי במתכונת הטקס הממלכתי של מדינת ישראל ואזרחיה”.

על רקע דיווחים כי השרה הממונה על הטקס כינסה היום ישיבת חירום בלשכתה, יחד עם המפיקים – בלשכת השרה רגב הכחישו כי מדובר בישיבת חירום: “הדיון שהתקיים היום הוא דיון סטטוס שבועי קבוע אשר מתקיים מדי שבוע עד לטקס, ובניגוד לפרסום, לא חל כל שינוי במתכונת הטקס הממלכתי של מדינת ישראל ואזרחיה”.

עד כה האמן היחיד אותו הצליחו מפיקי הטקס לסגור לצילומים הוא הזמר שולי רנד שיופיע יחד עם המיזם המוזיקלי ‘קולולם’. הזמר בניה ברבי הודיע באופן רשמי למארגנים כי אין בכוונתו להשתתף בטקס. הזמרת עדן בן זקן נמצאת במגעים להשתתפות.

מוקדם יותר השבוע רגב גם דחתה את הצעת הפשרה של נשיא המדינה יצחק הרצוג לקיים את הטקס בבית הנשיא.

“במכתב שהוא הוציא – הוא תפס צד. אני מאמינה שהכוונה של הנשיא הייתה טובה, אבל כאחד שמכיר אותי – הוא היה יכול לדבר איתי ועם ראש הממשלה לפני המכתב. לא יכול להיות שטקס ממלכתי יהיה בבית הנשיא. זה צריך להיעשות בדרום”, אמרה בתכנית הפטריוטים בערוץ 14.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות