טל מאיר מטגנת את מגישת גל”צ שאמרה “לתת לסינוואר הכל” • צפו

לאחר שמגישת גל"צ יעל דן הביעה את עמדתה ש"לתת הכל לסינוואר": טל מאיר, מגישת תוכנית 'ישראל הבוקר' בערוץ 14 הגיבה לה בחריפות: "גם אם זו הייתה פליטת פה לא מוצלחת את עדיין יכולה לתקן. במקום לחזק את האויב האכזר שלנו - חזקי את החיילים"
אבי כץ
כ"ג אב התשפ"ד / 27.08.2024 12:49

המגישה יעל דן ראיינה אתמול בתוכניתה ‘עושים צהריים’ בגלי צה”ל את האלוף במיל’ אייל בן ראובן – והציגה את עמדתה על המשא ומתן עם סינוואר כשאמרה: “לתת לסינוואר הכל”.

טל מאיר, מגישת תוכנית ‘ישראל הבוקר’ בערוץ 14, הגיבה לה היום (שלישי) בחריפות.

“מתברר שיעל דן בעד לתת הכל לסינוואר. אבל כפי שהיא מעידה על עצמה – דעתה לא חשובה. עד כדי כך לא חשובה, שגם אין לה ‘כל השפעה’ על בחירת המרואיין שאומר גם הוא, כמה מפתיע – שצריך להפסיק את הלחימה. ובעצם למראיינת הותיקה שאוחזת במקרופון עשרות שנים גם אין כל נגיעה לניסוח השאלות, אופי הראיון, והכותרות שיוצאות לאחר מכן. אז זהו שפחות.

פליטת הפה של יעל דן במהלך השידור, שהיא ניסתה לתקן על ידי מזעור מעמדה, בתוספת צחוק נבוך מן הצד, הסירה שוב את מסכת האוביקטיביות המעושה של שדרנים בכירים בגלי צה”ל שבמשך שנים מתווכים לנו את המציאות.

יעל דן, מראיינת בעלת ניסיון רב, מכירה היטב את רזי המקצוע. היא יודעת טוב מכולם עד כמה יקר המשאב הזה שיש בידיה – המיקרופון, ועד כמה אפשר באמצעותו להשפיע על סדר היום הציבורי. היא גם יודעת שלאמירות שלה יש מאזינים בצד הישראלי וגם בצד האויב.

ומה לדעתה חושבים החיילים ששומעים את האמירות האלה מעומק השטח? האם זה מחזק אותם? האם זה מעלה להם את המורל? סביר להניח שלא. את מי זה כן מחזק? את מי שרוצה שיתנו לו הכל – את סינוואר.

ולכן גברת דן, גם אם זו הייתה פליטת פה לא מוצלחת את עדיין יכולה לתקן. במקום לחזק את האויב האכזר שלנו, לחזק את החיילים. במקום לתת דגש לצד שמשדר תבוסה – להציג את עמדת הרוב המוחלט של לוחמי צה”ל. לא כניעה אלא השמדת חמאס והשבת החטופים.

את זה אומרים אלו שאמנם אין להם מיקרופון, אבל דעתם לחלוטין חשובה. הגיע הזמן שתשמיעי אותה, בבית של החיילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות