מסתמן: הקב”נית שכינתה החיילים הדתיים “כת אוכלי מוות” – תודח

צינת בריאות הנפש מחטיבת אלכסנדרוני שהתבטאה בחומרה נגד המח״ט וחלק מלוחמי החטיבה - תודח מתפקידה בקרוב • ח"כ אלמוג כהן: "לא ברור לי הכיצד אישה שליבה מלא שנאה לאחיה, יכולה לרפא שבורי-לב"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
כ"ג אב התשפ"ד / 27.08.2024 11:50

עדי אנגרט, קצינת בריאות הנפש מחטיבת אלכסנדרוני, שהשתלחה במח״ט ובלוחמי החטיבה מהציונות הדתית – תודח, ככל הנראה, מתפקידה בקרוב. כך דווח בערוץ 14.

הקב”נית תגיע בצהריים (שלישי) לשיחת בירור עם המח”ט החדש משה פסל, עליו טענה כי הוא “איחל ללוחמיו לבצע רצח עם”.

אחד הקצינים בחטיבה יצא נגד דבריה של אנגרט: “עשרה חודשים החטיבה נלחמת בגבורה ומצליחה לשמור על סטיריליות מנושאים פוליטיים ומשנאת חינם המאפיינת חלק קטן ושולי בציבוריות הישראלית. אבן שזרקה טיפשה אחת למים – אפשר להתעלם ממנה.. נמשיך לנצח ברעות, באחוות לוחמים ובאמונה בצדקת הדרך!”.

ח”כ אלמוג כהן הגיב לפרשה בציוץ שפרסם ברשת הטוויטר: “התבטאויותיה של עדי אנגרט אינן מגיעות בחלל ריק, אלא תוצר של הסתה פרועה ומתמשכת כנגד אחינו המתיישבים המובחרים. מעבר לכך, היא ודומיה פוגעים במרקם היחסים האיתן שיש בצה”ל, בין דתיים לחילונים, בני העיר והקיבוצים, שמאלנים וימניים.

“עדי אנגרט אף עושה עוול אדיר למערך התמיכה הנפשית בצה״ל איתם אני נמצא בקשר יום יומי, שהשתפר פלאים מתחילת מלחמת חרבות ברזל (וודאי שהדרך עוד ארוכה) ולקבני”ם המסורים שמשאירים את דעותיהם הפוליטיות מחוץ לחדר הטיפולים, כראוי.

“לא ברור לי הכיצד אישה שליבה מלא שנאה לאחיה, יכולה לרפא שבורי-לב. כמי שמעודד את הלוחמים להגיע ולטפל בנפש, ואף בעצמי עשיתי זאת, אני קורא לצבא לנתק ממנה מגע, במיידי. תתביישי בעצמך”.

כפי שדווח אמש בחרדים 10,  קצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני, עדי אנגרט, צייצה בטוויטר כי הציונות הדתית היא “כת של אוכלי מוות”. את הדברים כתבה ביחס לאם השכולה ללי דרעי, וטענה כי היא “גאה במוות” של בנה.

בציוץ אחר, מספר ימים קודם לכן, כתבה על מח”ט החטיבה החדש, אל”מ משה פסל, כי הוא איחל ללוחמים לבצע “רצח עם”, זאת רק משום שציטט את הפסוק: “כפריה של לבנון יהיו לשממה ודרכיה ללא מוצא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות