משרד התחבורה חנך סניף ראשון ללימוד קורסי חובה במודיעין עילית

עד כה נאלצו תושבי מודיעין עלית לנסוע לערים השכנות כדי לעבור את קורסי החובה - רענון נהיגה ונהיגה מונעת, וכעת ייהנו מסניף נגיש וקהילתי • סגן השר במשרד התחבורה אורי מקלב: "שיפור ויעול השירות הינה מגמה מתמדת במשרד התחבורה"
אריה ריבקינד
כ"ג אב התשפ"ד / 27.08.2024 11:03

בשורה לתושבי מודיעין עילית: לאחר שנים של הטלטלות בדרכים לערים אחרות לשם קורסי החובה לנהגים –  קורס רענון נהיגה וקורס נהיגה מונעת – משרד התחבורה, בהובלת סגן השר אורי מקלב, פתח מרכז ללימוד קורסי החובה לנהגים בעיר מודיעין עילית.

מדובר בסניף יחודי, אשר לראשונה מנגיש את השירותים לציבור.

הסניף החדש נפתח במעמד סגן השר, יחד עם גורמי המקצוע באגף הרישוי והנהלת המשרד. את פניהם קידמו סגן ראש העיר נחום גיטלר, חבר מועצת העיר משה מוטרפרל, מנהלת מחלקת חיזוק קהילתי, וההנהלה המקומית של הסניף החדש.

המשלחת עברה בין כיתות הלימוד בקורס ושוחחה עם מלמדי הקורס במקום. יצויין, כי כבר בשבוע שעבר התקיימה סדרה ראשונה של הקורסים בסניף.

בביקור שוחח סגן השר עם הנהגים במקום ושמע מהם את צרכי התחבורה בעיר באופן ישיר ובלתי אמצעי.

לאחר מכן נשא דברים בטקס מיוחד והבהיר כי שיפור ויעול השירות הינה מגמה מתמדת במשרד התחבורה. “זה בא לידי ביטוי בתוספות ושיפורים בתחבורה הציבורית וכעת גם ברישוי, השירות שהיה עד כה היה טוב, אך לא מושלם, הציבור טרח ונסע לעיר אחרת, ראינו כיתות שלמות של לומדים יוצאים ממודיעין עילית לעיר אחרת, כדי לעבור את הקורס. מדובר בקורסי חובה לנהגים וכעת אנחנו שמחים שיכולים לתת את השירות הזה לראשונה בעיר”.

מקלב הודה למנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה יוסי ניזרי על הרתמותו למיזם חשוב זה.

אבי מורלי מאגף הרישוי אמר במעמד כי הוא רואה את הקורס בעיר כדבר חשוב מאוד ואם יהיה ביקוש נוסף יפתחו כיתות לימוד נוספות לערים נוספות, על פי הביקושים.

נחום גיטלר, סגן ראש עיריית מודיעין עילית, הודה לסגן השר על שרתם את משרד התחבורה לטובת הציבור בעיר. “תושבי מודיעין עילית נצרכו להיטלטל בדרכים לעיר מודיעין בשביל לעשות רענון נהיגה ונהיגה מונעת, כעת בהובלת סגן השר הרב אורי מקלב שנכנס להביא הקורה הביא בשורה גדולה לעיר ותושבי העיר מודים לו על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות