אין סליחה: תאגיד השידור ‘כאן’ מנרמל התבוללות מכספי הציבור

תאגיד השידור הציבורי 'כאן' השיק פרק מיוחד של התוכנית 'סליחה על השאלה', בו משיבים זוגות מתבוללים של יהודים וערבים על שאלות שהופנו אליהם מההפקה • ברשתות החברתיות זעמו: "במקום סליחה על השאלה, צריך להיות: 'סליחה שאנחנו ממנים גוף כזה שמעודד התבוללות"
אבי כץ
כ"ג אב התשפ"ד / 26.08.2024 22:26

תאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ השיק היום (שני) פרק מיוחד במסגרת התוכנית ‘סליחה על השאלה’, בו זוגות מתבוללים של יהודים וערבים משיבים על שאלות שהופנו אליהם מההפקה.

ברשתות החברתיות זעמו ותקפו את התאגיד על שהוא מעודד ומנרמל התבוללות.

זו אינה הפעם הראשונה בה התאגיד מנרמל ומעודד את תופעת ההתבוללות: בעבר שודרה הסדרה ‘זוגות’ שבה הוצגו, בין היתר, זוגות מתבוללים.

בפוסט שפרסמו, בקשו בתאגיד מהגולשים לענות באיזו הצצה הם מעוניינים מהפרק – ובמענה קבלו תגובות זועמות: “למה המיסים של עם ישראל מממנים עידוד התבוללות?”

סגן השר, אבי מעוז, תקף בטוויטר: “לתשומת לב שר התקשורת ושר האוצר. תאגיד ההתבוללות הציבורי אונס את כולנו לממן את קמפיין ההתבוללות שלו. הגיע זמן הפרטה. ל-800 מיליון השקלים בשנה, יימצא ייעוד טוב יותר. בטח בזמן מלחמה”.

גם חבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית יצא נגד התאגיד: “יהודים בכל הדורות – מוכנים למסור את הנפש כדי שהילדים שלהם יתחתנו עם יהודים. יהודים ‘נאורים’ בתאגיד – כולה קצת התבוללות, מה אתם עושים עניין? אל תהיו כאלה גזענים”.

אחד הגולשים הגיב לציוץ של ‘כאן’: “שמישהו בעולם יסביר לי בבקשה מה גורם לזה שהמדינה היהודית היחידה בעולם מממנת קידום תופעה שכל אחד ואחת מאבותינו ואמותינו דור או שנים אחורה היה מת לפני שהיה מסכים להצטרף אליה”.

גולש נוסף צייץ: “במקום סליחה על השאלה, צריך להיות: ‘סליחה שאנחנו ממנים גוף כזה שמעודד התבוללות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות