עמית סגל תהה: מתי ראש השב”כ ישלח מכתבים גם לח”כים הערבים?

חרדים 10
|
כ"ב אב התשפ"ד / 26.08.2024 20:34
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 תהה מדוע רונן בר משגר מכתבים על יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ונמנע מצעד דומה מול הח”כים הערבים • “הוא כבר שנתיים משגר מכתבים לממשלות שונות באזהרות שונות שהמשותף הוא שהיהודים הולכים להבעיר את המזרח התיכון”

עמית סגל, פרשן חדשות 12,  תהה היום (שני) מדוע ראש השב”כ רונן בר משגר מכתבים על יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, אך נמנע מצעד דומה מול הח”כים הערבים.

“אני לא חושד שהוא גורם פוליטי”, אמר סגל בהתייחס לראש השב”כ. “הוא כבר שנתיים משגר מכתבים לממשלות שונות באזהרות שונות שהמשותף הוא שהיהודים הולכים להבעיר את המזרח התיכון”.

סגל הוסיף: “אני הייתי מצפה במקביל שישלח מכתבים לחברי הכנסת הערבים ויגיד להם שהוא מצפה מהם לצאת בגלוי נגד ההקצה במגזר הערבי.

“בסופו של דבר יש לנו כאן שורה של ח”כים ערבים שלא אמרו שחמאס הוא ארגון טרור מהשבעה באוקטובר. יש לנו תופעות. זה לא כולם, אבל גם המתנחלים זה לא כולם ולא כולם רוצים לשרוף את הר הבית.

“עדיין, ראש השב”כ פנה בצדק לבן גביר ואמר לו תפסיק לתמוך. אז כמו שאנחנו מצפים מסון הר מלך שתגיד שטרור יהודי הוא רע נקודה, אז אנחנו מצפים מאיימן עודה, טיבי ומנסר עבאס שיגידו שחמאס הוא ארגון טרור”.