מלכי ספדה לבעלה: “כואב לי שהבן שיבוא לא יזכה לחוות ולהכיר אותך”

רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט הי"ד הובא למנוחות באשדוד • מלכי, אשתו, ספדה: "כשגילינו שאני בהיריון, זאת הייתה נקודה של אור בתוך הכאוס"
חרדים 10
כ"ב אב התשפ"ד / 26.08.2024 12:27

המונים  ליוו היום (שני) למנוחות בבית העלמין באשדוד את רס”ר במיל’ שלמה יהונתן חזוט הי”ד – שנפל מפיצוץ מטען ברצועת עזה.

שלמה הי”ד  הותיר אחריו אישה בהריון וילדה בת שנתיים.

מלכי, אשתו, ספדה לו: “שלומי שלי, אהבה שלי, הגבר שלי, אני לא עומדת בזה. אני כאן עכשיו ולא מאמינה שאתה לא נמצא פה לחבק אותי, אני לא מעכלת. כשגילינו שאני בהיריון, זאת הייתה נקודה של אור בתוך הכאוס שלנו, כל כך התרגשת לשמוע שאנחנו מצפים לבן, חיכיתי כבר שתחזור מהמילואים שנוכל לספר למשפחה ולחברים”.

היא הוסיפה: “בדיוק התחלנו לבנות. היית האבא הכי טוב שיש ליעלי ולבן שלנו שיבוא בעזרת השם. אתה הגאווה שלנו, כואב לי שהבן שיבוא לא יזכה לחוות ולהכיר אותך ולא יזכה לקבל את כל הטוב שאני ויעלי חווינו מהזמן המשותף איתך. אזכור תמיד את החיוך שלך ואקח אותו איתי”.

ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, ספד: “הלב שבור, אבל הרוח בכל זאת איתנה. אלה ימים קשים עד מאוד למדינת ישראל. ימים בהם אנו קוברים את מיטב בנינו במלחמה רעה ומרה באויבים אכזריים, ששליחותם היחידה עלי אדמות היא השמדתנו, רק משום היותנו יהודים”.

בהלוויה השתתפו שר האוצר בצלאל סמוטריץ’, שר הבריאות אוריאל בוסו וח”כ ינון אזולאי.

צילום: פלאש90

אמו נפטרה ממחלה לפני כשבעה חודשים.

הוא אחיינו של רבי שלמה אמסלם, ובן דודו של הרב אליהו אילוז, רבה של אור עקיבא.

חזוט הי”ד, בן 36, לוחם בגדוד 9207, חטיבת ׳ירושלים׳ (16), נפל מפיצוץ מטען צד שהניחו מחבלים שהגיחו ממנהרה בשכונת זייתון סמוך לפרוזדור נצרים.

המטען התפוצץ על כוח של לוחמים שיצא לסריקות במסגרת הרחבת פרוזדור נצרים. הכוח צעד מאחורי D9 שלא הצליח לחשוף את המטען – שהתפוצץ  על הלוחמים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות