רס”ר שלמה יהונתן חזוט הי”ד מאשדוד נפל מפיצוץ מטען בעזה

רס"ר (מיל') שלמה יהונתן חזוט הי"ד, בן 36 מאשדוד, נפל מפיצוץ מטען צד שהניחו מחבלים בשכונת זייתון • בתקרית נפצע לוחם מילואים קשה ומספר לוחמים באורח קל • הכוח צעד מאחורי D9 שלא הצליח לחשוף את המטען • הותיר אחריו אישה ותינוקת בת שנתיים • הלוויתו בשעה 11:00
חיים טוויל
כ"ב אב התשפ"ד / 25.08.2024 23:03

רס”ר במיל’ שלמה יהונתן חזוט הי”ד, בן 36 מאשדוד, נפל היום (ראשון) בקרב במרכז רצועת עזה.

חזוט, לוחם בגדוד 9207, חטיבת ׳ירושלים׳, נפל מפיצוץ מטען צד שהניחו מחבלים בשכונת זייתון.

שלמה הי”ד, שלמד בתלמוד תורה מורשה, הותיר אחריו אישה בהריון  ותינוקת בת שנתיים. הוא התייתם מאמו לפני מספר  חודשים.

הוא יובא למנוחות מחר בשעה 11:00.

בתקרית בה נפל חזוט הי”ד, כוח מחטיבה 16 שיצא לסריקות בשכונת זייתון במסגרת הרחבת פרוזדור נצרים, צעד מאחורי D9 שלא הצליח לחשוף את המטען. כתוצאה מפיצוץ מטען הצד הוא נפל. לוחם נוסף נפצע קשה ומספר לוחמים נפצעו באורח קל, בהם מפקד פלוגה.

הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

ייתכן שהפיצוץ היה סמוך לפיר תת קרקעי. בצה”ל בודקים אם מחבל יצא מפיר והניח את המטען.

בכך עלה מניין חללי צה”ל מתחילת המלחמה ל-702.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי: “הלב נשבר ומתמלא בצער עם היוודע דבר נפילתו של רס”ר (במיל’) שלמה יהונתן חזוט מאשדוד, החלל ה-702 במלחמת חרבות ברזל.

שלמה בן ה-36 היה לוחם בגדוד 9207, חטיבת ירושלים (16) נפל בקרב במרכז הרצועה. הוא הותיר אחריו משפחה כואבת וחברים המומים על לכתו של האיש הנפלא שאיננו עוד.

נלווה את משפחתו של שלמה ונחבק אותה אל לבנו. בשמי ובשם העיר אשדוד כולה אני שולח ניחומים לבני משפחתו, לחבריו, מכריו ואוהביו. יהי זכרו ברוך”.

באירוע נוסף בשכונת זייתון נפלו בפיצוץ מטען ביום שישי האחרון רס”ל במילואים דניל פצ’ניוק, רס”ל במילואים ניתאי מיטודי ורב סמל במילואים אביתר עטואר הי”ד. השלושה מאותה החטיבה של חזוט.

בקרבות במרכז רצועת עזה נפל גם רס”ם במילואים יניב יצחק אורן הי”ד, כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים.

סמ”ר דוד משה בן שטרית הי”ד, בן 21 מהיישוב אדם, נפל הבוקר מפגיעת טיל מיירט בספינת הדבורה בה שהה מול חופי נהריה ועכו. בן שטרית שירת כלוחם ימי בפלגת הבט”ש הצפונית של חיל הים. בצבא הבהירו כי מדובר בתקלה חריגה מאוד שלא נתקלו בה.

הבוקר גם הותר לפרסום שמו של סמ”ר עמית צדיקוב הי”ד, בן 20 מבית דגן, לוחם צנחנים בגדוד 202, שנפל מפיצוץ מטען בדרום הרצועה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות