עוקף ומאיץ: 2 מחבלים ניסו לדרוס חיילים בצומת אריאל וחוסלו • צפו

שני מחבלים חוסלו בידי כוח צה"ל לאחר שניסו לבצע פיגוע דריסה באזור צומת אריאל • אחד המחבלים השתחרר מהכלא הישראלי רק לפני שלושה חודשים • אורן חזן, חבר מועצת העיר אריאל: "אם למישהו מלובשי המדים בדרגים הבכירים נדמה שדמנו סמוק פחות הוא התבלבל קשות"
חיים טוויל
כ"א אב התשפ"ד / 25.08.2024 19:23

שני מחבלים חוסלו הערב (ראשון)  בידי כוח צה”ל, לאחר שניסו לבצע פיגוע דריסה באזור צומת אריאל.

מחקירה ראשונית עולה, כי רכב ובו שני מחבלים הגיע מכיוון צומת תפוח. הוא נסע נגד כיוון התנועה,  ללא לוחית רישוי –  וניסה לפגוע בעמדות הלוחמים בצומת, תוך שהוא מתנגש ברכבים ישראלים.

כוח צה”ל פתח לעבר הרכב בירי. שני המחבלים חוסלו.

ברכבם של המחבלים אותרו ווסט ומחסניות.

כתוצאה מפיגוע הדריסה, לוחם צה”ל נפצע באורח קל, עם פציעה שטחית בבטנו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. פונתה גם  אישה שלקתה בחרדה.

 

 

מצה”ל נמסר: “כח צה״ל חתר למגע, ירה לעברם וחיסל אותם. ברכבם של המחבלים אותרו ווסט ומחסניות.

כתוצאה מפיגוע הדריסה, לוחם צה”ל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

כוחות צה”ל פרוסים ומבצעים סריקות במרחב.”

משרד הבריאות הפלסטיני הודיע כי שני המחבלים שביצעו פיגוע הדריסה בכניסה לאריאל הם עודאי אבו נאעסה, בן 27, ומוסעב מקסקס בן 17.

אבו נאעסה השתחרר לפני שלושה חודשים מהכלא הישראלי, שם ישב 3 שנים בגין השלכת מטענים ואבנים. המחבל השני, מקסקס, כתב באוקטובר בפוסט בפייסבוק: “מי שחי כאמיץ, ראוי למות כשהיד”.

ח”כ לשעבר אורן חזן, חבר מועצת העיר אריאל, אמר  בתגובה לפיגוע: “אם לשר הביטחון או למישהו מלובשי המדים בדרגים הבכירים נדמה שדמנו סמוק פחות הוא התבלבל קשות.

“תושבי אריאל לא יאפשרו לטרור להפוך לשגרת חיים בפתח הבית, ובאין הנהגה בעיר אריאל אני קורא לאלוף הפיקוד בלוט לקחת את המושכות ולסגור את ציר הכניסה לסלפית שחוצה את הכניסה לאריאל ומשמש לא פחות ממלכודת מוות.

“הפיגוע היום נגמר בנס וזאת בזכות תושייה רבה של הלוחמים. את הפיגוע הבא אפשר למנוע בצעד קטן שיביא לביטחון גדול. לא אתן שדם תושבי אריאל יהיה הפקר”.

ניטרול המחבלים:

 

ראש העיר יאיר שטבון מסר: “האירוע הזה, יחד עם הבקשה של הצבא מכוחות הביטחון של העיר לסגור את ציר סלפית מתחילת האירוע, מוכיחים שוב את הדחיפות בסגירת הציר לאלתר על מנת לשמור על ביטחון תושבינו. אני קורא לאלוף הפיקוד להפסיק את התפיסה השגויה של “מרקם חיים” ולדאוג קודם כל לביטחון התושבים באריאל ובאזור בכלל.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות