בן גביר סיפר על הפגישה הראשונה עם המפכ”ל והשרים ‘נקרעו’ מצחוק

“עצרתי אותך פעם באיזו הפגנה ושכחתי אותך 10 שעות ברכב, מה אתה לא זוכר?”: במהלך ישיבת הממשלה בה אושר מינויו של המפכ"ל דני לוי, סיפר השר לביטחון לאומי לשרים על המפגש הראשון שלו עם המפכ"ל הנכנס - לפני שנים
חרדים 10
כ"א אב התשפ"ד / 25.08.2024 18:27

בישיבת הממשלה היום (ראשון), במהלכה אושר מינויו של המפכ”ל החדש דני לוי,  סיפר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על המפגש הראשון שלו עם המפכ”ל הנכנס – לפני שנים.

לפי הדיווח של מוטי קסטל, הכתב הפוליטי של ערוץ 14, בן גביר סיפר לשרים: “לא הכיר את המפכ”ל המיועד – וכאשר פגשתי אותו במהלך כהונתי, הוא אמר לי: ‘עצרתי אותך פעם באיזו הפגנה ושכחתי אותך 10 שעות ברכב. מה, אתה לא זוכר?”.

שרי הממשלה שנכחו בדיון נקרעו מצחוק.

את הדברים אמר בן גביר לאחר האשמות מצד היועמ”שית על כך שהמינוי של לוי למפכ”ל המשטרה בעייתי: “אין מניעה משפטית אבל יש התייחסויות של התנועה לאיכות השלטון וטענות לזיקה פוליטית מסויימת”.

על כך השיב בן גביר, כי לא הייתה בינו ללוי אף היכרות מוקדמת קודם הכהונה, ולצורך כך סיפר את הסיפור, כדי  להמחיש עד כמה לא הייתה היכרות ביניהם ובוודאי לא בהקשר חיובי.

הממשלה אישרה היום פה אחד את הצעת המחליטים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למינויו של ניצב דניאל לוי למפקח הכללי ה- 20 של משטרת ישראל.

השר בן גביר בירך על המינוי: “דני מגיע עם אג׳נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המטרות שהצבתי לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות