“בשורה נפלאה” • הממשלה אישרה: דני לוי מפכ”ל משטרת ישראל ה-20

הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של ניצב דני לוי למפקח הכללי של משטרת ישראל • השר בן גביר: "יום חשוב למדינת ישראל. דני מגיע עם אג'נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המדיניות שהצבתי לו"
אריה ריבקינד
כ"א אב התשפ"ד / 25.08.2024 18:14

הממשלה אישרה אחר הצהריים (ראשון) פה אחד את הצעת המחליטים של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למינויו של ניצב דניאל לוי למפכ”ל משטרת ישראל.

ניצב לוי התגייס למשטרה ב-1985. הוא שימש כקצין אגף מבצעים במרחב יפתח, מפקד תחנת שכונות במחוז תל אביב, מפקד תחנת לב תל אביב וקצין אגף מבצעים במחוז תל אביב.

בהמשך, שימש לוי כמפקד מרחב יפתח, מפקד מרחב ירקון וסגן מפקד מחוז ירושלים. הוא בוגר תואר ראשון בלימודים כלליים, ותואר שני במדעי החברה.

השר בן גביר אמר: “יום חשוב למדינת ישראל, דני לוי הוא המפכ”ל ה-20 של משטרת ישראל, זה בשורה נפלאה וחשובה מאד למדינה”.

הוא הוסיף: “צריך להגיד שבשנה וחצי האחרונות המשטרה שינתה פניה, הוספנו 9 מיליארד שקל למשרד לביטחון לאומי, ואח”כ הבאנו מיליארד נוסף, העלנו את משכורות השוטרים, עצרנו את גל ההתפטרויות במשטרה, העלנו את מספר המתגייסים – השנה אנחנו על למעלה מ-1,200 מתגייסים חדשים. השקענו מיליוני שקלים באמצעים טכנולוגיים במשטרת ישראל. ראינו ב-7 באוקטובר שהמשטרה הצילה את אזרחי ישראל ופעלה בצורה הכי ראויה שיש. והדבר החשוב הנוסף זה שהשוטרים מקבלים היום גב וגיבוי מלא.

“דני מגיע עם אג׳נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המדיניות שהצבתי לו, חיזוק תחנות המשטרה, הקמת המשמר הלאומי והפעלתו, ובעיקר להגביר את המשילות ואת הריבונות במדינת ישראל”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות