“ארון הנעליים הציל”: בית משפחת סעדה בעכו נהרס מרסיסים • צפו

בני משפחת סעדה מעכו ניצלו בזכות החלטה מהירה של האם אורית, להכניס את ילדיה לארון נעליים בקומה התחתונה של הבית • תמר, בת המשפחה: "שמענו את הבום, הייתה גם הפסקת חשמל, לא ראינו כלום, והיה עשן. החדר שלך נהרס. אין לך חדר, אין לך איפה לישון, זה ממש עצוב"
חרדים 10
כ"א אב התשפ"ד / 25.08.2024 14:24

בית משפחת סעדה בעכו ספג היום (ראשון) פגיעה ישירה מרסיסים.

מטורף מה שמחכה לכם בירושלים בבין הזמנים: איך תדעו? תקפצו

בני המשפחה ניצלו בזכות החלטה מהירה של האם, אורית, להכניס את ילדיה לארון נעליים בקומה התחתונה של הבית.

עמי סעדה, אב המשפחה, סיפר בריאיון ל’סדר יום’ עם קרן נויבך ברשת ב: “אשתי העירה מהר את כל הבנות. היא ממש הכניסה את כל הילדים פנימה לארון הנעליים, ואיך שהיא נכנסה היא סגרה להם את הדלת על עצמה”.

לאחר הפיצוץ, המשפחה מצאה את ביתה הרוס.

“כל החדרים של הבנות, ממש הכול פגוע, זכוכיות, חורים בקירות,” תיאר עמי את הנזק. “הבית שבור לחלוטין. חשוף, לא חלונות, לא זכוכיות, תקרות שנפלו”.

למרות ההרס הנרחב, איש מבני המשפחה לא נפצע פיזית. “אם הם לא היו בארון הנעליים… המיטה של הבנות שלי, שתי המיטות שם למעלה, הכול זכוכיות עם ממש שפיצים חדים”.

 

תמר, בתם הצעירה של בני הזוג סעדה, תיארה את הרגעים הדרמטיים בראיון ל’כאן חדשות’: “נכנסנו לתוך ארון הנעליים. אימא שלי באה לסגור את ארון הנעליים, היה את הכטב”ם, את הבום שכולם שמעו. הייתה גם הפסקת חשמל, לא ראינו כלום, והיה עשן. נחנקנו ונשרפנו”.

תמר, שחדרה נהרס כליל, הביעה את תחושותיה: “החדר שלך נהרס. אין לך חדר, אין לך איפה לישון, זה ממש עצוב”.

בסיום הריאיון, קראה תמר למקבלי ההחלטות: “הייתי אומרת להם שיפסיקו כבר את המלחמה. כי זה כבר בלתי נסבל, 11 חודשים אנחנו במלחמה. צריך שיהיה עולם רגיל ושקט, בלי כלום. שיהיה טוב בארץ”.

המשפחה נאלצה לעזוב את ביתה ולעבור באופן זמני לבית מלון בעיר. נכון לעכשיו, לא ידוע מתי תוכל המשפחה לחזור לביתה.

האזינו לריאיון של האב ברשת ב:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות