פרצו לכלי רכב בחניון – ושמרו את השלל שגנבו בחדר בבית חולים

מספר חשודים, תושבי מחנה הפליטים שועפט, פרצו לכלי רכב בחניון בית החולים בירושלים, גנבו רכוש והסתירו אותו בחדר בו מאושפז קרוב משפחתם, אותו הגיעו לבקר
חיים טוויל
כ"א אב התשפ"ד / 25.08.2024 10:09

אתמול (שבת) בשעות הבוקר, התקבלו דיווחים למשטרה על התפרצויות למספר כלי רכב בחניון בית החולים בירושלים –  ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת מוריה.

המשחק שמטריף את הקיץ: האם תצליחו לענות נכון ומהר על החידות

השוטרים שהגיעו לזירה ביררו על שלושה המקרים מהם עלה, כי לאחר שבעלי כלי הרכב החנו את רכבם, באחד המקרים קיבל בעל הרכב – עובד בית החולים, שיחת טלפון על מציאת פנקס המחאות השייך לו. בדיקה מעמיקה ומהירה שערך, העלתה כי רכבו נפרץ.

בשני המקרים הנוספים, מדובר בכלי רכב השייכים למבקרים שבסיום עיסוקם ניגשו חזרה לרכבם ואז גילו כי רכבם נפרץ ונגנב מתוכו רכוש שכלל, בין היתר – כסף מזומן, כרטיסי אשראי, ציוד טכנולוגי ובושם.

מפעולות חקירה ראשוניות שנערכו, התעורר חשד כלפי שלושה צעירים – תושבי מחנה הפליטים שועפט, בני 19-15, שגילו “אזרחות טובה” וביקשו להשיב את פנקס ההמחאות לידי בעליו.

בדיקת תיעוד מצלמות האבטחה הראתה כי אחד מהם, מעורב בהתפרצות לרכב. בהמשך, בבדיקה בחדרו של מאושפז אותו הגיעו שלושת החשודים לבקר, אותר חלקו של הרכוש שנגנב מכלי הרכב שנפרצו.

בצאת השבת הובאו החשודים בפני בימ”ש, שהאריך את מעצרם ביממה נוספת.

עוד במהלך סוף השבוע: ביום חמישי  בשעות הצהריים, התקבל דיווח למוקד המשטרה בירושלים על גניבת רכב משכונת קריית מנחם בדרום העיר. בעקבות כך, פעלו שוטרי מחוז ירושלים נמרצות לאיתור הרכב.

בפעילות תצפיתני מרכז השליטה המחוזי שאיתרו את מסלול נסיעת הרכב שנגנב, תוך הכוונת שוטרי יס”מ לכיוונו, הצליחו שוטרי יחידת אופנועי היס”מ לאתר את הרכב באזור כיכר המכס שבמרכז העיר, תוך שנהג הרכב החשוד בגניבתו ניסה להימלט – אך ללא הועיל.

שוטרי היס”מ חסמו את דרכו וביצעו את מעצרו של החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש בכליו, איתרו השוטרים חומר חשוד כסם וסכין. החשוד הועבר לחקירה בתחנת מוריה ומעצרו הוארך בבימ”ש במספר ימים, עד לתאריך 26.8.

חקירתם החשודים שנעצרו נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות