נועה ארגמני: “חשבתי שכל לילה הוא האחרון, נפגעתי מקריסת המבנה עלי”

נועה ארגמני, שחולצה ב'מבצע ארנון', סיפרה לדיפלומטים ביפן: "בכל לילה חשבתי - זה עלול להיות הלילה האחרון בחיי" • "ירדתי הרבה במשקל, שתינו פחות מחצי ליטר מים ליום, והיו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות" • "זה נס שאני כאן, ששרדתי את 7 באוקטובר, את ההפצצות ואת החילוץ"
חרדים 10
י"ח אב התשפ"ד / 22.08.2024 20:26

נועה ארגמני, שחולצה משבי חמאס ב’מבצע ארנון’ בחודש יוני, חשפה היום (חמישי) לראשונה, בכינוס עם דיפלומטים ממדינות ה-G7 שנערך בטוקיו, את האלימות והזוועות שחוותה בשבי החמאס.

ארגמני חשפה כי נפצעה מפגיעה של ההפצצות בבניין בו שהתה: “אף אחד לא בא לתת לי עזרה רפואית עד שחולצתי”.

ארגמני הוסיפה: “כל לילה הייתי נרדמת וחושבת שזה עלול להיות הלילה האחרון בחיי. יש לילות וימים שאת כל הזמן שומעת את ההפצצות וחושבת שזה הולך להיות היום האחרון שלך”.

נועה סיפרה כי שהתה בבית שהותקף על ידי כוחות צה”ל: “ירדתי הרבה במשקל, שתינו משהו כמו פחות מחצי ליטר מים ליום, והיו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות”. היא סיפרה גם כי התקלחה רק כפעמיים בחודש.

“וברגע הזה שאני עדיין יושבת איתכם, זה נס שאני כאן. זה נס כי שרדתי את 7 באוקטובר, ושרדתי את ההפצצות, ושרדתי גם את החילוץ”, ציינה וסיפרה על איתי סבירסקי ויוסי שרעבי הי”ד שנהרגו לצידה בשבי.

בהמשך שיתפה על החטיפה ממסיבת הנובה: “התחלנו לשמוע טילים. ראינו סרטון של מחבלים נכנסים לבית של משפחה ואז הבנו שמשהו חריג קורה ושאנחנו צריכים לברוח”.

על הדאגה למשפחה שיתפה: “בכל הזמן שהייתה חטופה, לא ידעתי אם ההורים ידעו את גורלי, אם נחטפתי או נהרגתי ולא מצאו את הגופה”.

ארגמני התייחסה לבן זוגה שעדיין בשבי וקראה לפעול להחזרת החטופים: “אבינתן, החבר שלי, עדיין שם, ואנחנו צריכים להחזיר אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים לאבד עוד אנשים ממה שכבר איבדנו”.

אחרי הנאום היא ביקשה להבהיר כי לא הוכתה בשבי: “דברים הוצאו מהקשרם, לא הכו אותי ולא גזרו לי את השיער. הייתי במבנה שהופצץ על ידי חיל האוויר.  הציטוא המדויק הוא – ‘בסוף השבוע הזה, ארי הירי, כפי שאמרתי, היו לי חתכים בכל הראש, ונפגעתי בכל הגוף שלי’.

“אני מדגישה שלא הכו אותי אלא נפגעתי בכל גופי מקריסה של המבנה עלי.

“בתור קורבן של ה-7 באוקטובר, לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת”, כתבה ארגמני לאחר הנאום בעמוד האינסטגרם שלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות