העיתונאי תקף: מילא תעמולה, אבל למה תמיד שמשרתת את חמאס?

אחרי שצה"ל פרסם את ממצאי דו"ח בדיקת גופות החטופים שחולצו השבוע, מהם עולה כי השישה נרצחו בשבי: הכתב לענייני משפט בתאגיד השידור הציבורי תקף את מי ש"כבר חודשיים מפמפמים שהחטופים נהרגו מאש צה"ל"

אבי כץ
י"ח אב התשפ"ד / 22.08.2024 18:05

איש התקשורת אבישי גרינצייג,  הכתב לענייני משפט בתאגיד השידור הציבורי ‘כאן’,  מתח היום (חמישי) ביקורת על אותם גורמים שהפיצו דיווח על כך ששת החטופים שגופותיהם חולצו ממנהרה בח’אן יונס השבוע – נהרגו מאש צה”ל.

המשחק שמטריף את הקיץ: האם תצליחו לענות נכון ומהר על החידות

לאחר שצה”ל פרסם את ממצאי בדיקת הגופות כתב גרינצייג: “כבר חודשיים מפמפמים שהחטופים נהרגו מאש צה”ל, ואז מתברר שכולם נורו על ידי החמאס”.

הוא הוסיף ותקף את מי שהפיץ את השקרים: “מילא תעמולה, אבל למה תמיד תעמולה נגד עצמנו שמשרתת את החמאס?”.

בהודעת צה”ל נאמר: “הבוקר התקבלו ממצאים ראשוניים מתוך בדיקת המכון לרפואה משפטית, אשר בחנה את גופותיהם של ששת החללים החטופים שחולצו במבצע מוקדם יותר השבוע.

“נציגי צה”ל מסרו את הממצאים למשפחותיהם של יגב בוכשטב, חיים פרי, נדב פופוול, אברהם מונדר, אלכס דנציג ויורם מצגר זכרונם לברכה.

“על פי הדו״ח, על גופותיהם של ששת החטופים נמצאו סימנים המעידים על ירי. בנוסף, נבדקו ארבע גופות שנמצאו לצד גופות החטופים, תחת זהות משוערת של מחבלים, אשר לא נצפו בהן סימני ירי”.

בצה”ל מדגישים, כי “מדובר בממצאים ראשוניים בלבד, ועל כן בשלב זה לא ניתן לקבוע את נסיבות מותם של החטופים. תחקיר נסיבות מותם נמשך, ועם השלמתו הוא יוצג למשפחות ולאחר מכן לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות