ואטורי: ‘באיראן מחוסלים מדענים? מי שעומד מאחורי זה – זה נתניהו’

מי מחבל בתכנית הגרעין האיראני?: סגן יו”ר הכנסת ח”כ ניסים ואטורי’ לקח הבוקר אחריות על פעולות שעד כה בישראל נמנעים מלהודות בהן באופן רשמי • "אנחנו מלמדים את האמריקנים את השפה של המזרח התיכון, אות, אות. מילה מילה ובסוף הם יבינו"
חרדים 10
י"ח אב התשפ"ד / 22.08.2024 11:28

אין עמימות? סגן יו”ר הכנסת ח”כ ניסים ואטורי מהליכוד, לקח הבוקר (חמישי), בראיון לרדיו ‘קול ברמה’, אחריות ואמר כי ישראל וראש הממשלה בנימין נתניהו – הם שעומדים מאחורי פעולות התקפיות באיראן, כגון חיסול מדענים ותקיפת צנטריפוגות.

אזהרה חריגה: אלה הדברים שאסור לכם להתקרב איתם לכל החופים

מדובר בפעולות שעד כה ישראל נמנעת מלהודות באופן רשמי כי היא שעומדת מאחוריהן.

“אפשר לראות שמידי פעם קורים דברים באיראן שמעכבים את תכנית הגרעין, מחוסלים מדענים, נעלמים צנטריפוגות. מי שעומד מאחורי זה זה נתניהו ומדינת ישראל”, אמר ואטורי.

הוא הוסיף: “אנחנו מלמדים את האמריקנים את השפה של המזרח התיכון, אות, אות. מילה מילה ובסוף הם יבינו. זו ההזדמנות שלנו לתקוף באיראן ובלבנון, כשכל הכוחות האמריקאים באזור”, אמר הח”כ האסטרטג.

ואטורי התייחס גם לטקס הפרישה של ראש אמ”ן היוצא אהרן חליוה: “הטקס אתמול והדברים של הרמטכ״ל וחליוה היו מביכים. כאילו הרמטכ״ל הוא מלאך משמים שיכול לנקות אנשים במטה קסם. היו דברים שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, ראש הממשלה לא קיבל את הדיווח עד 6:29 בבוקר ה-7 באוקטובר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות