נתניהו בצפון: חיל האוויר – אגרוף הברזל שפוגע בבטן הרכה של האויב

ראש הממשלה נתניהו בבסיס חיל האוויר 'רמת דוד' בצפון: "צוות הקרקע, הטייסים והמפקדים פה עושים עבודה הירואית. הם מוכיחים את זה פעם אחר פעם, ואם נצטרך - נוכיח את זה שוב וביתר-שאת"
אריה ריבקינד
י"ז אב התשפ"ד / 21.08.2024 18:34

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (רביעי) בבסיס חיל האוויר ‘רמת דוד’ בצפון.

ראש הממשלה ערך דיון עם גורמים בכירים בחיל, בהם ראש מטה חיל האוויר תת-אלוף עומר טישלר, ומפקד מערך ההגנה האווירית, תת-אלוף גלעד בירן.

במהלך הדיון קיבל נתניהו סקירה מקיפה על היערכות חיל האוויר בכל הגזרות – ובפרט בצפון.

ראש הממשלה ביקר בתצוגה של מגוון מערכי הלחימה בבסיס, בין-היתר מסוקי קרב ומטוסי קרב. במהלך הביקור הוצגו בפניו יכולות ההתקפה של הכלים השונים וחשיבותם לביצוע המשימות הרבות של חיל האוויר בהגנה ובהתקפה, מול איומים קרובים ורחוקים.

ראש הממשלה נפגש עם צוותי אוויר, מפעילים וצוותים טכניים, ובהמשך נפגש עם מפקדים. הוא שיבח את עבודתם ושוחח עמם על חשיבות תפקידם בהגנה על המדינה ובשמירה על העליונות הביטחונית של ישראל מול אויביה.

 

ראש הממשלה: “אני כאן, בבסיס חיל האוויר, כדי לעמוד מקרוב על ההכנות שלנו מול איומים קרובים ורחוקים כאחד. אנחנו ערוכים לכל תרחיש – הן בהגנה והן בהתקפה.

“חיל האוויר הוא אגרוף הברזל שלנו שיודע לפגוע בבטן הרכה של אויבינו. צוות הקרקע, הטייסים והמפקדים פה עושים עבודה הירואית. הם מוכיחים את זה פעם אחר פעם, ואם נצטרך – נוכיח את זה שוב וביתר-שאת”.

אל ראש הממשלה התלוו  המזכיר הצבאי של רה”מ, אלוף רומן גופמן ודובר ראש הממשלה, ד”ר עומר דוסטרי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות