חרדי בן 79 ואשתו יואשמו: תקף אישה ובתה שביקשו ברכה ועזרה

הצהרת תובע נגד בן 79, תושב חיפה שהתפנה מקריית שמונה, בחשד שביצע מעשים חמורים במיוחד באישה כבת 30 ובבתה בת ה-4 • המעשים התרחשו במשך כשנתיים, כאשר האישה הגיעה לקבל ממנו ברכה ועזרה • גם אשת החשוד תואשם משום שידעה על מעשיו • נגד השניים יוגשו 11 כתבי אישום
חיים טוויל
י"ז אב התשפ"ד / 21.08.2024 14:37

היום (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד חרדי בן 79 ונגד אישתו, מפונים מקריית שמונה, החשודים בביצוע עבירות של מעשים חמורים באישה כבת 30 ובבתה בת ה-4 – כאשר הגיעו אליו לקבל ממנו ברכה ועזרה.

הצהרת התובע לקראת 11 כתבי אישום, הוגשה לאחר ששוטרי תחנת חיפה פתחו בחקירה בחודש אוגוסט, עם קבלת דיווח על חשד לביצוע מעשים חמורים כלפי אישה כבת 30, מפונה מהצפון, שהתלוננה כי גבר בן 79 אשר הגיעה לקבל ממנו עזרה וברכה בביתו ביצע בה מעשים חמורים במשך כשנתיים, עת היו תושבי הצפון.

במהלך החקירה התברר, כי המעשים המשיכו גם לאחר שהחשוד והקורבן פונו מביתם בקרית שמונה ועברו להתגורר בחיפה. לא זו בלבד, אלא שהמעשים – כך על פי החשד, המשיכו גם כלפי ביתה הקטינה חסרת הישע.

האם סיפרה לחוקרים כי החשוד ניצל את מצבה הנפשי וביצע בה את מעשיו החמורים, כביכול במסגרת תהליך ריפוי, תוך כדי שהוא דורש ממנה לעשות זאת כדי לקבל ממנו ברכה.

שוטרי משטרת חיפה ביצעו פעולות חקירה, איתרו את החשוד,  ועצרו אותו לחקירה בתחנה בגין העבירות.

אשתו של החשוד נעצרה בחשד לקשירת קשר לפשע, משום שידעה על מעשיו.

מעצרו הוארך מעת לעת.

היום, כאמור, עם סיום מיצוי החקירה, הצליחה המשטרה לגבש תשתית ראייתית נגד החשוד ואישתו –  והוגשה נגדם הצהרת תובע, תוך כוונה להגיש 11 כתבי אישום, לצד בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות