‘חנק, הכניס את אצבעותיו לעיניו’: אישום נגד נהג ‘קווים’ שהיכה חרדי

לפני כחודשיים וחצי תקף נהג אוטובוס ערבי של חברת 'קווים' באכזריות נוסע חרדי סמוך למחלף בר אילן • כעת הגישה נגדו המשטרה כתב אישום על התקיפה • עו"ד חיים בלייכר: "לעשות בדק משמעותי בקרב נהגי התחבורה הציבורית כדי לזהות טרוריסטים ותומכי טרור המהווים סכנה מידית"
חיים טוויל
י"ז אב התשפ"ד / 21.08.2024 10:34

יחידת התביעות של מחוז תל אביב במשטרה הגישה היום (רביעי)  כתב אישום נגד נהג אוטובוס ערבי של חברת ‘קווים’, אשר תקף לפני כחודשיים באכזריות נוסע חרדי סמוך למחלף בר אילן.

הנהג היכה את הנוסע לאחר שזה לחץ על כפתור ‘העצור’ במטרה לרדת מהאוטובוס והנהג לא עצר בתחנה.

כתב האישום מייחס לנהג עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש והיזק לרכוש במזיד.

את המותקף מייצג עו”ד חיים בלייכר מחוננו.

כתב האישום מתאר כיצד תקף הנהג את הנוסע באלימות קשה: “לאחר שהנוסע ציין לנהג כי הוא זה שלחץ על הכפתור, תקף אותו הנהג בכך שהשליך לעברו כוס קפה, אותה אחז בידו. לאחר חילופי דברים בין הצדדים, ודרישה של הנאשם שהמתלונן ‘יתנצל בפני אללה’, התקדם הנהג לכיוון הנוסע, החל להכות אותו בפניו ובגופו, חנק אותו והכניס את אצבעותיו לעיניו. במעשיו האמורים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן וגרם לו חבלה של ממש וכך הזיק במזיד לרכוש המתלונן”.

 

 

עו”ד בלייכר: “אנו מברכים את תביעות המשטרה על הגשת כתב האישום. מדובר באדם מסוכן אשר תקף בצורה קשה ביותר ואכזרית, תוך דרישה לבקש סליחה מ’אללה’, כך שמדובר על תקיפה לאומנית גזענית.

“אנו חושבים שהיה ראוי להותיר את התוקף במעצר עד תום ההליכים ולהגיש נגדו כתב אישום חמור הרבה יותר על ידי הפרקליטות. עתה משהוגש כתב האישום על ידי תביעות המשטרה עם העובדות כפי המתואר, אנו מבקשים לזרז כמה שניתן את ההליך, שכן כל יום שהפורע האיסלאמסטי מהלך חופשי מהווה הדבר סכנה לאזרחי ישראל.

“בנוסף יש לעשות בדק משמעותי בקרב נהגי התחבורה הציבורית כדי לזהות טרוריסטים ותומכי טרור המהווים סכנה מידית חמורה וברורה לביטחון. הכתובת על הקיר, חייבים לפעול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות