אמילי מואטי השתלחה: המתנגדים לעסקה מקדשים מוות, הם חלאות

הח"כית לשעבר תקפה בציוץ בטוויטר את מתנגדי העסקה: "אסור להתבלבל, מי שמתנגד לעסקה רוצה שחטופים ימותו" הכתב המדיני של ערוץ 14: "הציוץ הזה הוא תמצית מחלת הנפש הקולקטיבית והרוח הטוטליטרית של הקפלניזם" • איש תקשורת: "זה ציוץ רדוד וילדותי אפילו במונחי טוויטר"
אבי כץ
י"ז אב התשפ"ד / 20.08.2024 22:13

חברת הכנסת לשעבר אמילי מואטי מ’העבודה’ כתבה היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלה כי המתנגדים לעסקת החטופים “רוצים שהחטופים ימותו”.

אזהרה חריגה: אלה הדברים שאסור לכם להתקרב איתם לכל החופים

הציוץ הבוטה עורר סערה וגרר מאות תגובות נגדה.

מואטי כתבה: “אסור להתבלבל, מי שמתנגד לעסקה רוצה שחטופים ימותו. ככה, גם עם עניבה וגם ב-400 מילה בעיתון וגם כשהם מתפלפלים עם ה’אתה לא היחיד שרוצה שהם יחזרו’.הם לא רוצים חיים, הם מקדשים מוות. זה לא דעה, זה פשע והם חלאות”.

היא תקפה את הזמנת מתנגדי העסקה לאולפני החדשות: “מדוע עורכים חושבים שזה בסדר להביא אותם לאולפנים? למה משפחות של חטופים צריכות להקשיב לרשעות הזו פעם אחר פעם כאילו שמדובר באיזה סוגיה יומיומית ולא בחיים של הילדים שלהם. די עם זה כבר”

רועי קונקול, דוברו לשעבר של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הגיב לה: “בחודשים בהם לחמנו בתוך עזה הייתה לי תחושה קשה כזאת שמלווה אותי עד היום. עכשיו הודות לאמילי אני סוף סוף מבין. מסתבר שאני רוצה שהחטופים ימותו”.

תמיר מורג, הכתב המדיני של ערוץ 14, כתב: “הציוץ הזה הוא תמצית מחלת הנפש הקולקטיבית והרוח הטוטליטרית של הקפלניזם: על פי התפיסה הזו, מי שמעז לחלוק על הדוגמה ולהביע דעה שונה אינו טועה, אלא מייצג רוע ורשעות חסרי פשר, מהסוג שקיים בסיפורי אימה לילדים.

“ה’כופרים’ לא מתנגדים לעסקה מטעמים רציוניליים – הם ‘רוצים שחטופים ימותו’. ומדוע אני אומר ‘מחלת נפש קולקטיבית’? כי מילא אמילי מואטי, אבל 700 איש עשו לייק לרפש הזה בתוך כמה שעות”.

איש התקשורת  עקיבא נוביק כתב: “אמילי יקירתי זה ציוץ רדוד וילדותי אפילו במונחי טוויטר”.

הגולש אביתר כהן שלחם בעזה כתב לה: “אני וכל החברים שלי נלחמנו בעזה, סיכנו את החיים שלנו עבור החטופים. ואנחנו מתנגדים לעסקה שכוללת נסיגה מפילדלפי וסיום המלחמה. גם אנחנו רוצים שהחטופים ימותו?”

הגולש רותם זמורה הגיב: “את בושה של פוליטיקאית. ציוץ רדוד נבוב וחסר יכולת הסתכלות על העולם כמו אדם בוגר ולא כמו ילד בן 3 שצורח כי השמש שקעה לפני שהוא הספיק להגיד לה לילה טוב”.

יותם אייל, מנכ”ל הפורום המשפטי למען ישראל, הגיב: “את ליטרלי כינית עכשיו משפחות חטופים שחושבות אחרת ממך חלאות ומקדשות מוות, באמת שאין תחתית שלא תצליחי לרדת אליה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות