הורים שכולים לנתניהו: למען ילדי ישראל – אל תאשר עסקה מופקרת

הורים שכולים מפורום הגבורה קיימו היום פגישה עם ראש הממשלה  בלשכתו • בפתח הפגישה נשאו ההורים הצהרה בה הציג אחד מהם תמונה של בנו שנפל המצולם יחד עם חברו החטוף כעת בעזה שצולמה בימי עסקת שליט • האב: "לא לעסקת שליט שניה, לא לעסקת שתסיג אחורה את ביטחון ישראל"
חיים טוויל
ט"ז אב התשפ"ד / 20.08.2024 13:45

הורים שכולים מפורום הגבורה קיימו היום (שלישי)  פגישה עם ראש הממשלה בלשכתו.

אזהרה חריגה: אלה הדברים שאסור לכם להתקרב איתם לכל החופים

המשפחות הצהירו לפני הפגישה כי ידרשו מנתניהו להמשיך בלחימה נחושה מול ארגוני הטרור – גם בדרום וגם בצפון. בנוסף המשפחות יביעו בפני ראש הממשלה התנגדות נחרצת לעסקת חטופים מופקרת, אשר כוללת את עצירת הלחימה, שחרור המוני מחבלים ונטישת נכסים אסטרטגים ברצועת עזה.

בפתח הפגישה אמר יהושע שני, אביו של אורי הי”ד, שנפל במוצב כיסופים: “הפגישה היא בשעה קריטית מאוד לעם ישראל. על הפרק מונחת עסקה שאנחנו חוששים מאוד שתפגע בביטחון ישראל. אני מציג לפניכם תמונה שצולמה בשנה בה נחתמה עסקת שליט, בתמונה הזו נראים ילדים בני 10, בניהם בני אורי ואיתן מור החטוף בעזה.

“אנחנו קוראים היום לראש הממשלה – לא לעסקת שליט שניה, לא לעסקת שתסיג אחורה את ביטחון ישראל. אנחנו נקרא לו להסתכל בעיניים של הילדים האלו בתמונה ושל כל ילדי ישראל, ולומר – אנחנו נעשה עסקה, אבל עסקה שלא תפגע בביטחון האומה”.

יהושע אמר כי יציג לראש הממשלה את תמונת בנו בפגישה.

איציק בונצל, אביו של עמית הי”ד, שנפל בקרב בעזה – הוסיף: “הבוקר נוכחנו לדעת שאין למדינת ישראל רשימה של מי מהחטופים חיים ומי מתים. לא ייתכן להיכנס לדיון על עסקה שיש לה השלכות עתידיות לביטחון ישראל מבלי שנדע את כל הנתונים. אנחנו נבקש מראש הממשלה תשובות לשאלות אלו ונאמר לו – אנחנו לא עוד כוכב בדגל ארה”ב, אנחנו מדינה ריבונית, חזקה, ולכן אין מצב שישראל תיכנע והחמאס יחזור לשלוט בעזה”.

איציק פיטוסי, אביו של ישי הי”ד, לוחם גולני שנפל בשמחת תורה –  אמר: “אנחנו באים לוודא שראש הממשלה עדיין איתן בדעתו לשמור על ביטחון מדינת ישראל. היום לפני 19 שנה גורשנו מביתנו בגוש קטיף ואנו רואים למה זה גרם. הלקח חייב להילמד, אסור להגיע לעסקה מופקרת”.

דני שטיינברג, אביו של מח”ט הנח”ל יונתן הי”ד שנפל בשמחת תורה אמר: “באנו לחזק את ראש הממשלה להמשיך לעמוד מול כל הלחצים מבית ומחוץ. בפגישות הקודמות עמו, ראש הממשלה היה נחוש, העביר מסרים ברורים על עמידה בהבטחות למוטט את שלטון החמאס ולהשיב את כל החטופים. אנו באים לשמוע את מה באמת קורה. אני קורא לראש הממשלה לעמוד בהבטחות שנתן לנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות