לא רק בן גביר וזמרים: איסמן המליץ על חקירה גם נגד ח”כ קטי שטרית

חרדים 10
|
ט"ז אב התשפ"ד / 19.08.2024 22:03
ההתבטאות שבגינה המליץ עמית איסמן לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת נאמרה בריאיון שהעניקה לערוץ 14: “אם אתה שואל אותי ברמה האישית לא כחברת כנסת – אני משטחת את עזה, אין לי סנטימנטים. אין להפריד בין הרוצחים של הנשים והילדים לבין אזרחי עזה”

מלבד השר איתמר בן גביר והזמרים אייל גולן וקובי פרץ, פרקליט המדינה עמית איסמן המליץ לפתוח בחקירה פלילית גם נגד חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד – בחשד להסתה לאלימות נגד תושבי עזה.

לפי הדיווח של אבישי גרינצייג הערב (שני) ב’כאן חדשות’, ההתבטאות שבגינה המליץ עמית איסמן לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת נאמרה בריאיון שהעניקה לערוץ 14 שבועות לאחר מתקפת 7 באוקטובר: “אם אתה שואל אותי ברמה האישית לא כחברת כנסת – אני משטחת את עזה, אין לי סנטימנטים. כי אין להפריד בין הרוצחים של הנשים והילדים לבין אזרחי עזה”.

על פי חוות הדעת שהועברה, ניתן לחקור אותה למרות חוק החסינות.

פרקליטות המדינה הגיבה בצהריים על הדיווחים כי פרקליט המדינה המליץ לחקור את הזמרים אייל גולן וקובי פרץ, בגין קריאות “למחוק את עזה”, לאחר השבעה באוקטובר.

בפרקליטות לא הכחישו כי המליצו לפתוח בחקירה, אך הבהירו כי הוחלט שלא לפתוח בחקירות פליליות בעניין זה. עם זאת,  הודו כי הוכנו מסמכים בנושא לקראת הדיון בבית הדין בהאג.