“איבדתי קמפיינים בגלל עבודתי”: המגישה בערוץ 14 הודיעה על עזיבה

המגישה שני בן יעיש שמוראק, שהגישה בערוץ 14 את תכניות הנדל״ן והצרכנות הודיעה במפתיע על סיום עבודתה בערוץ לאחר כ-3 שנים • טענה: "לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי" •  "מעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי"
אבי כץ
י"ד אב התשפ"ד / 18.08.2024 20:18

שני בן יעיש שמוראק,  מגישה ערוץ 14, הודיעה בסוף השבוע על סיום עבודתה בערוץ, לאחר כשלוש שנים.

שני הגישה את תוכניות הנדל”ן והצרכנות ‘עכשיו נדל”ן’ ו’חשבון פתוח’ בערוץ 14, ומאז פרוץ המלחמה לקחה חלק גם במשדרי החדשות והאקטואליה, כתבות מגזין ב’מהדורה המרכזית’ ותוכנית קבועה ששודרה בימי שישי והביאה לצופים בבית סיפורים אישיים ויוזמות מרגשות ממלחמת ‘חרבות ברזל’.

שני בן יעיש שמוראק: “אני מודה לעכשיו 14 על תקופה יפה, ומתרגשת לקראת האתגרים הגדולים הבאים. לאורך הדרך נשאלתי לא מעט על העבודה בערוץ שנחשב למסורתי ימני. מבחינתי זה היה מקום עבודה מקצועי ומכבד ומעולם לא שאלו אותי בערוץ למי הצבעתי בבחירות או מה הדעה הפוליטית שלי.

“אני נשארת בתקשורת אבל לא לוקחת צד פוליטי, אני יהודייה חילונית ומאמינה. אני באמת מרגישה שאני בשיא הקריירה שלי, בעיקר בגלל שהגעתי למקום שבו אני נהנית מהעבודה ויכולה להחליט מה מתאים לי ומה פחות.

“לצד תפקידי ההגשה, בתקופה האחרונה אני מתחזקת עמוד אינסטגרם עם קהילה גדולה של עוקבים ומשפחות מסורות, אבל אני מודה שיש גם רגעי משבר”.

לדבריה, “לא פעם מצאתי את עצמי מותקפת על עבודתי בערוץ ואפילו איבדתי קמפיינים ברשתות החברתיות ממשרדי פרסום שעובדים איתי באופן קבוע, שטענו שעצם היותי שכירה בערוץ 14 הביאה לפסילה של קמפיין איתי על הסף, זה עצוב אבל זאת המציאות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות